Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

CENGİZ ÇETİK Yazar Şair

http://blog.milliyet.com.tr/cengizcetik

23 Mart '18

 
Kategori
Şiir
 

Sen Benim Sevdiğim Gibi, Sevebilir misin Yüreğinden

Sen Benim Sevdiğim Gibi, Sevebilir misin Yüreğinden
 

Bir okyanusun ortasında kaybolmuş gibiyim...senli düşüncelerimde 
Sense, nadide bir çiçek gibi bozulmadan... uzak kaldın hep yanımda

Yağmur yağıyor yüreğime yağmur... sensiz geçen her günümde 
Tatlı gülüşünle seni gördüğümde... güneş doğuyor bulutlarımın arasında

Hafif bir rüzgârın, kıvırcık saçlarını okşayışı, aklımı alıyor 
Duruşundaki her tebessümün... beni benden, ruhumu çalıyor 
Güzel yüzündeki her kıvrım... gizemli bir ayın yüzü gibi içime ışıyor 
Kalp atışım değişiyor, nefesim sıklaşıyor, dilim şaşırıyor, dolaşıyor 
Karışıyor, senin bakışların arasında konuşmalarım, davranışlarım neden?

Bazen yüreğim, yerinden çıkıp gidecek gibi... heyecana kapılıyorum 
Ellerini tuttuğumda, gözlerinde kaybolmak... beni benden alıyor 
Hafif ıslak dudaklarına dokunup,“seni seviyorum” diyesim geliyor 
Değersiz hissediyorum kendimi...senin olmadığın günler 
Şiirlerimde doğan, bir güneş gibi... yazdıkça seni, tutkularımla bağlanıyorum

İçmeden sarhoş olmuşum... ya içsem, ne olur halim? ... bir bilsen, ne olur? 
Bilebilsem kalbindeki yerimin, ne kadar olduğunu... kalem kaşlı, kedigözlüm

Işıltını görünce gözlerinde... gözlerimden kalbime bir ışık doğuyor 
Beni sevdiğini söyleyeceğin o anı... hayal etmek, düşünmek bile 
Değiştiriyor beni… o an hayatımın rengi gökkuşağına dönüşüyor

Seni görmediğim günler içime bir acı saplanıyor, arıyorum seni her köşede 
Bir korku sarıyor ruhumu, korkuyorum…sensiz yarınlarda yaşamaya.

Sevemez kimse, benim sevdiğim kadar derinden...şiirler yazamaz yürekten 
Sen bile sevemezsin güzelim.... benim seni sevdiğim kadar içten

Başkalarıyla seni görmek; yıkıyor, yaralıyor, acıtıyor beni derinden 
Kimseyle düşünemiyorum seni... düşünmek istemiyorum neden?

Kızıl saçlı kıvırcığım, esmer ay tenlim, gök gözlüm, gül yüzlüm benim 
Sen benim gibi sevebilir misin yüreğinden... söyle sevebilir misin derinden? 

CENGİZ ÇETİK

 
Toplam blog
: 119
: 455
Kayıt tarihi
: 07.02.08
 
 

2017 Aralık ayında ilk romanım "POKENTRANLI GÖKMEN" okuyucusuyla buluşmuştur. Deneme- şiirler- öy..