Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Kağıt Gemilerin Kaptanı

http://blog.milliyet.com.tr/hayrettinturan

03 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Sen benim sonsuzluğumsun

Sen benim sonsuzluğumsun
 

sen benim huzurumsun,limanımsın,palamar tutsaklığım, küpeştemde köpük köpük durgunluğumsun..


Sen

kainatım güneşim

evrenimsin

benimsin

Sen

içine düştüğüm

en güzel

en mavi

derinliğimsin


Sen

hiçliğimin anlamı

açlığım

tokluğum

doygunluğumsun


Kendi içime en uzun yolculuğumsun


Sen

yaralarımı kapatan derman

dağları yıkacağım ferman

avunduğum tek gerçek,

inandığım tek yalan

masumluğumsun


Düştüğüm en güzel sonsuzluğumsun


Sen

kollarıma sığan dünya

varlığıma sığınan rüya

avucumun çukurunda vaha

sol yanım, şarabım, kadınımsın.


Sen

günaydınım, merhabamsın.

alın yazım, inandığımsın

hiç bitmeyecek sevdam

esen gücüm, poyrazım,

en ıssız ve uzak kıyılarımsın


Sen

benim melek karım,

onurum ve namusumsun

karanlığımın anlamı sen

benim sonsuzluğumsun.


14 Şubat 2009
Kağıt Gemilerin Kaptanı

 
Toplam blog
: 98
: 638
Kayıt tarihi
: 21.08.07
 
 

Zonguldak'ın Ereğli İlçesinde, 1971 Yılının soğuk bir Şubat Gecesi doğdu. İlk ve orta öğrenimini ..