Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sen benim tek mümkünümsün…

Sen benim tek mümkünümsün…
 

alıntı...



‘’Öyle yüreğimde hissediyorum ki,öylesine güzel tamamlıyor ki her halin beni…seni asla kaybetmek istemiyorum…senden daha uyum içinde olacağım kimse çıkmadı karşıma, çıkamazda,benim tek mümkünüm sensin gibi geliyor her gün biraz daha…’’
‘’Biliyorum meleğim,öyle güzel hissediyorum kii bende…birbirimizi tamamlayan hallerimizi,beni ne çok sevdiğini ,beni asla kaybetmek istemediğini…’’
‘’Bütün kalbimle söylüyorum seni asla kaybetmek istemiyorum,seni mutlu etmek için ömrümü harcamam gerekse de tek bir anından pişman olmayacağımdan emin…’’
‘’Oy oy her şeyimsin yaf…’’
………………
Çok seviyorum onu,her gün her an biraz daha artan sevgiyle seviyorum hem de.Bu aralar çevresinde yaşanan olumsuzluklar yüzünden kafası karışık,canı sıkkın benim meleğimin o yüzden daha sık tekrarlar oldu bana olan sevgisini.Her an dilinden düşürmediği aşkını bu aralar daha çok anlatır oldu bana.
Gördüğü olaylar karşısında korkar oldu büyük kahramanım,yufkadır yüreği,hiç kimselere kıyamaz ki etkilenmesin kötü olaylardan.Bu etkiyle daha bir sarılır oldu yüreğime sanki…
‘Seni mutlu etmek için elimden geleni yapacağım…’ diyen sevgilim,birde ‘seni kaybetmemek için ömrümü harcamaktan çekinmem…’ der oldu.
Ben bilmez miyim onun tek mutluluğu benim gözlerimde gizli? Bilirim! Çünkü bende aynı onun bana hissettiği gibi onun gülüşünde büyütüyorum mutluluklarımı.
Üzgün,biraz kafası karışık sevdiğimin,daha bir ürkek oldu bugünlerde,daha kırılgan ve daha yufka yürekli…
Sadece bize mi kıymetli acaba sevda diye bende çok düşünüyorum bu aralar,acaba ayrı geçirilmiş uzun yıllar mı kıymetli hale getirdi sevgimizi??
Biz birbirimizin gözünün içine bakarken,aman kırılmasın,incinmesin,hep mutlu olsun sevgili diye çırpınırken insanların bir anda harcadıkları sevgileri, silip attıkları birliktelikleri bizi de bambaşka ruh hallerine itekler oldu.Büyük kahramanım ürker oldu sanki sevdadan,o biten ilişkilerde bir zamanlar anlamlı değimliydi ne oldu da bu hale geldi?? Cevabını bilmediğimiz sorular bizi birbirimize karşı ürkek yaptı sanki…
Hep söylendiği gibi her ilişkinin bir sonu mu vardır,diye düşünmeye başladık şimdi.Bizim için ömür kadar değerli saydığımız sevda, herkese aynı şeyleri mi yaşatmıyor, yoksa biz mi abartır olduk???
Cevapsız sorular benim güzel yürekli mi,umut ışığımı,pozitif yanım olan canım sevgili mi bile böyle ürkütüyorsa gerçekten sevgi korkulacak bir şey mi diye ben nasıl düşünmem ki ??
Elbette endişeleniriz gördüğümüz örnekler karşısında ama daha da sıkı tutunuyoruz sevgimize diye inancımda olmasa asla ferahlamaz bu yüreğim,ama neyse ki sevdiğimin de hep dediği gibi klasik aşk tanımları bizim ilişkimiz için yeterli bir açılım değil.
Her aşk bir gün biter diye bir tanım var belki,ama bunu üzerimize almamalıyız biz,çünkü yılları geride bırakmışta gelmiş bizim yüreklerimiz bir araya,biten aşkları da gördü,kanayan kalbide,her şeyden üstün dediği tutkuyu da, ama hiç biri yıllara meydan okuyamadı.O yüzden bizim sevgimiz bambaşka…
Beğendiğimiz bedenlere hayalimizdeki ruhları koyup ’aşk’ sanıyoruz derler ya hani,bunu da alamayız üstümüze çünkü bizim aşkımız hayal ettiğimiz aşkı koyacağımız bedenlerimizin varlığını bile bilmeden ruhumuzu ele geçirmişti.Sevgilinin de dediği gibi bedenlerin devreye girdiği anlar vardır ilişkilerde ama gerçek aşk yürekten gelip ruhta anlam bulan aşktır ve ben seni varlığını bilmeden bile seviyordum.Biz hayal ettiğimiz aşkımızı canlandıracak beden aramadık,ona anlam verecek ruhu bulduk…
Belki de bu yüzden başka bizim aşkımız.Belki bu yüzden ben onun tek mümkünü o benim tek tutanağımdır…
Her aşk aynı yaşanır ve sonu vardır diye genellemeler ne kadar yanlışmış demek ki.
Benim meleğim bu aralar pek karışık,belki de ilk defa pek ürkek…
Her anım seni mutlu etmekle geçecek diye o kadar çok söyler oldu ki,bensiz hayatın ne denli acı olacağını öyle çok tahmin ediyormuş ki…Hiç kıyamam ben ona,hiç kalamam onsuz.Biz birbirimiz için tek mümkün, tek mutluluk olmak için elimizden geleni yapıp yaratanında bu sevgiyi melekleriyle koruması için dua ediyoruz.
Ben büyük kahramanımın bu hallerini gördükçe daha çook dua ediyorum şimdi, çünkü öyle bir panik içinde ki benim sevdiğim.Allah’ım ne olur bizi birbirimizin tek mümkünü olmaktan bir an bile şaşırtma diyorum artık,ona dua ediyorum ki yufka yüreği,hiçbir zaman umutsuz olmayan düşünceleri yeniden ferahlasın…
Biz birbirimizin tek mümkünü,tamamlayıcısıyız bizce, umarım Allah ta bu bütünlüğümüzün her zaman koruyucu olacaktır.Bize tek kalanda her zaman mutluluğumuz için çırpınmak ve bu çırpınışın tatlı yorgunluğunun keyfini duyumsamak olacaktır.
Sen rahat ol sevgili ben tüm kalbimle ömrüm vefa ettikçe senin için var olacağım ve dua edeceğim,sende sal korkularını,görme kötü olayları,korkular yükleme yufka yüreğine, her zaman ki gibi sevmeye devam et bizi,mutlulukta peşi sıra takip eder düşüncelerini…
Ben öyle yapıyorum çünkü;Seni çook seviyorum.

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..