Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '14

 
Kategori
Deneme
 

Sen bilmezsin sevgilim..

Sen bilmezsin sevgilim..
 

Yine sana yazıyorum Sevgilim..
Sana yazmamak için verdiğim yeminlerimi çiğneyip , seni yaşatıyorum kalemimde..
 
Sen diye yazdığım mısları kokluyorum..
 
Sen bilmezsin sevgilim , 
Birinin yokluğunda yazılan yazıların kokusunu.. Gözün kapalı çekersin içine sözleri. Kanayan kalbini daha çok kanatmak istercesine..
Gerçeğin farkındalığıdır bu.. Gelmeyeceğinin farkında olmak.. 
 
Sen bilmezsin sevgilim , 
Rüzgarın bana getirdiği yokluğunu.. Boğazımı sıkarcasına , fırtınanın yüzüme çarpa çarpa bana hatırlattığı ihanetini..  
Ağlama krizlerini ,
Günlerce yemediğin , içmediğin halde yinede aklına yemenin içmenin gelmediğini. 
 
Sen bilmezsin sevgilim , 
Sürekli neden'lerle şavaşmayı.. Cevabını bilmediğin soruların altında ezilmeyi..
Yazıp yazıp silinen yazıları , gönderilmemiş mesajları , izi kalmış yarayı..
 
Sen bilmezsin sevgilim,
İnsanların acıyarak bakmasının ne demek olduğunu.. 
Sürekli " kendine gel artık o artık gelmicek , başkası ile birlikte " sözünün ağırlığını. 
 
Ve sen sevgilimm ,
Her gece resmine baktığımı bilmezsin.. Gözyaşlarımın buruşturduğu resminin hala yatağımın kenarında olduğunu , hem gittiğin için lanetler yağdırıp hemde resmini öptüğümü bilmezsin.. 
 
Zaman için hiç durmaz derler ama zaman durur! 
Giden için durmasa da kalan için hep durur...
 
Toplam blog
: 4
: 163
Kayıt tarihi
: 20.06.14
 
 

Gaziantep doğumluyum ve Gaziantep'de yaşıyorum.. Açık öğretimden muhasebe finans okuyorum.  Kendi..