Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Sen bir hayalsin benim için !

Sen bir hayalsin benim için !
 

Sen asla içerimden atamadığım

Sen dizlerinde hiç yatamadığım

Sen adını söylerken yutkunamadığım

Sen bir hayalsin benim için

__Sen yanağındaki tuzu unutamadığım

Sen gözlerinin yaşını kurutamadığım

Sen kendimi bir türlü tanıtamadığım

Sen bir hayalsin benim için

__Sen benim taptığım ilahım

Sen benim yerde kalan ahım

Sen masumca işlediğim günahım

Sen bir hayalsin benim için

__Sen alnıma yazılmış kara yazım

Sen tanrıdan dileğim niyazım

Sen duvarda ki çalamadığım sazım

Sen bir hayalsin benim için

__Sen aşılması güç bir dağsın

Sen üzüm vermez kısır bağsın

Sen yavan ekmeğime ballı yağsın

Sen bir hayalsin benim için

__Sen uzanamadığım bir dalsın

Sen acılarıma tat veren balsın

Sen kaf dağındaki masalsın

Sen bir hayalsin benim için

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..