Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Sen bir ucunda

Sen bir ucunda
 

Aşk aşktır


Sen bir ucunda hayatın,

Ben bir ucunda yanmaların!

Elimizden tutmayan uzanmaların,

Çığlıgı vurmakta alın yazısına!

Feleleğin çemrinde donkişot olurum,

Oldum olmasına da! Azığım yetmez, uzun ama kısa,

Kısa ama uzun yolculukta!

Sızlar hücreye atılmış mahkum yüreğim!

Anlatamam ne beni, ne seni,

Ahkam keser düşler,

Anlatamam bulunduğum yeri!

Gölge misali ömürde sayfalar,

İçim aydınsa ne sağımda, ne solumda!

Hangi yöne dönüp gitsem,

Gölgem mıhlanır kalır hep ardımda!

Döner dururum eksenimde

Ezdim, sanırım feleği

Felek döndürür durur çemberi,

Senin benim,

bizim etrafımızda!

Filiz Kocabıyık 07/03/2011


 

 
Toplam blog
: 27
: 235
Kayıt tarihi
: 27.02.12
 
 

Eğitim lise, tektil işi yapmaktayım. Şiir, öykü, anı, nesir yazmak en güzel lezzetim yaşamda,..