Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '16

 
Kategori
Deneme
 

Sen bu işe ne dersin? Böyle, işte böyle böyle, bitiyoruz

Sen bu işe ne dersin? Böyle, işte böyle böyle, bitiyoruz
 

Evet, konuş bakalım...


Bence sen çok kötüye gidiyorsun...

Diyorsun yani, ben bittim.

Onların arkasında durduğun sürece...

Süreç, desem, işte dünya böyle, ne söylersen söyle...

Oturma, kalk ayağa, bir şeyler söyle, yap!

Dünya söylüyor da ne oluyor?

Herkes ayakta olsa ne ki?!

Yapan yapmaya devam ediyor; ister üç kuruş için, de, ister...

Şimdi dedem yanımda olsaydı, hep böyleydi derdi ve babam başını sallayıp, hep böyle kalacak....derdim, öyle deme, biraz çaba göster, kendinden çık, dokun onlara; dokunun dünyaya...

İçine bak, dışına bak, ülkene bak, çevrene bak, dünyaya bak; insan yitiyor mu, kim kimi nereye itiyor; neyin kavgası bu?

Sence biz çok kötüyüz.

1. Not: Koltuklar değişiyor. Muhtemelen yeni gelenler eskileri aratacak, dünya takla atacak ve...

2. Not:

Biliyorum hep böyleydi

lakin söylüyorum

daha hep böyle bugün

daha beter böyle

öte böyle

böyle böyle

böyle

bitiyoruz.

Ş.Y.

 

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..