Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '08

 
Kategori
Gelenekler
 

Sen buralı değilsin galiba!

Sen buralı değilsin galiba!
 

Su an Denızlı'deyım . Yolun yarısı arkadasımı zıyarete gıttım . Hazırladdıgı sofrada bır kus sütü eksiktı . Orada oldugum sırada zamanın nasıl gectigini anlayamadım bile . Ona buradan da tekrar teşekkür etmek isterim

Donus yolunda dolmusa bındım . Ayakta bekledim hemen inecegim icin . Bır guzel ınsan yaslı amca bana yer vermek ıstedi. Japonya da yer vermek çok nadir görüldügü icin çok duygulandım. O yer sizin . Ben ayakta kalabirim dedim bır kaç kez teşekkür ettim. Ondan önce de dolmuş şoförü nefes nefes nefese koşan beni bekledigi içın teşekkür etmiştim. İnerken de tesekkür ettim .

Tesadüf o yaşlı amca ve hanımı benımle aynı yerde dolmuştan indi. Hanımı bana "SEN GALIBA BURALI DEGILSIN , BURANIN İNSANI BU KADAR TESEKKÜR KELİMESİNİ KULLLANMAZ. " dedi.

Şaşkınım . Gercekten oyle mi bilmiyorum ama size yapılan bır iyi davranışa bir TEŞEKKÜR kelımesı bır SAĞOLUN kelimesi çok mu ?

Ne kaybederiz ki bu tür kelimeleri kullanmaktan . Insanlar bır kosturmaca ıçınde . Yasam sıkıntıları , sorunlarım var deyip karşımızdakını gönlünü almayı bile ihmal eder olmuşuz .

Bu arada dun ateslendigimde ve sindirim sistemii sıkıntıları çektigimde beni bir an önce sağlıgıma kavusturan sağlık yetkililerine yürekten teşekkürler .

Bugün TIP BAYRAMI . Hastalarına şifa veren onları iyilestirmeye calısan tüm saglık çalışanları hepinıze TEŞEKKÜRLER . Bır de Japonca da aynı dileklerimı yazmak ıstiyorum izninizle . "ARİGATOU."

 
Toplam blog
: 397
: 1111
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1955 Niğde doğumluyum. Ancak Japonya'ya gelene kadar yaşantımın büyük bir bölümü Ankara'da geçti. Ka..