Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Sen daha düşünürken; ben hayata iki tur bindirdim!

Sen daha düşünürken; ben hayata iki tur bindirdim!
 

Sen daha düşünürken; ben hayata iki tur bindirdim! Senin kanın biraz ağır mı akıyor ne!


Sen daha düşünürken; ben hayata iki tur bindirdim! Senin kanın biraz ağır mı akıyor ne!

Sen de kanı yavaş akanlardan mısın yoksa? Hani, düşünüp düşünüp karar veremeyenlerden...  Ya da Karar verip verip vazgeçenlerden... Yahut herhangi bir kararı verene kadar göbeği çatlayanlardan... Aman diyim hakim olma! Senin karar vermeni bekleyenlerin, saçları ağarmasın!

" En kötü karar bile karar verememekten iyidir." derler. Bunu sen de bilirsin ammaa... Can çıkmadan huy çıkmıyordu değil mi? Ne yapalım. Senin de huyun böyle.

Hani, Allah dağına göre kar verirmiş ya... Sana da atak mı atak, cevval mi cevval, kanı kaynayan birini versin ki yaradan; şöyle ortasını bulun. Bulur musun?

Ne yapsan çaresi yok. Hayat işte! Kiminin yetişemezsin koşturmasına... Kimini ha babam ittirirsin,  yolda yürümeye mecali ola...

Acaba diyorum, koşturarak yaşamak mı, düşünerek oyalanmak, ağırdan almak mı iyi? Tamam. Bunda mizacının da etkisi var ama... Acık hareketlensen, sanki yaşamın daha kolaylaşırmış gibi gelir yüreğime. Ama yürek bu. Bazen çok yanıltır adamı. Sözümü dinlesen de, yolunu kendin bulmalısın kesinlikle. Akıl akıldan üstünmüş değil mi? Benimki sadece bir abi tavsiyesi...

Aklın var, fikrin var. Üstelik, çok da zekisin. Belki de biraz da cesaretlendirmek gerek seni. Daha kararlı dur ki, fırsatlar elinden kaçmasın. Yaşam seni görmezden gelmesin.

Evet. " Ben böyle daha iyiyim abi." de diyebilirsin. Eyvallah! Ama bak! Sen daha düşünürken; ben hayata iki tur bindirdim! Ne dersin? Haksız mıyım?

Not: Yazıda kullanılan görsel internetten alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..