Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '11

 
Kategori
Şiir
 

Sen de anlamazsan beni

Sen de anlamazsan beni
 

... özlemlerim ...


Tut kızım
Hayat salıncağının ipinden sıkı tut
Eller öyle sallar ki seni
Yere düştüğün vakit
Bi anneciğinin yüreği sızlar 

-Senden uzağım, ama seninleyim
Küsmelerin naz ende
Beni gözlerin görmezse görmez
Kalbinde bi başka pür telaş
Bi başka göz
Bi başka göz de
Palazlandım sanmışsın
Nasılda cıvıl cıvıl şakıyorsun
Sivilceli kuş
Gençlik aşkın başında
Anladım bir ayağın dışarıda
Sadece yangın vakti hoş ateş 

Ne güzel…
Ne güzelsin…
-Aklın bayram havasında 

Yatağına sığmayan ey küçük nehir
Yüzünde açan sonsuz pembe lale
Ah! Dalda gözü açılmamış yumrucuk
Annen ne söylerse sana kızma
İnan iyiliğinedir

Tut kızım
Hayat salıncağının ipinden sıkı tut
Sallan kızım sallan rüzgârım arkanda
Ben dua bilmem ama dualarım seninle
Özlemim tepe tepe dağların ardında deniz
Koynumda yerin daha sıcak bambaşka
Çok bekletme, hadi gel konuşalım,
Doya doya koklaşalım, sevişelim…
…Özlemim… 

- Yokluğun çağrım yalnızlığım çaresiz ama yılgınlık bilmem
Yokluğun bağrıma taş dizerse dizsin anam ufalar belki zaman
Sen de anlamazsan beni yıkılırım, ama ölmem
Ölümlü kalımlı dünyada çok geç olmadan
Ne olur “ GÜNEŞ TOPLA BENİM İÇİN “ 

Bizim için…
Bir çatının altında
Ekmeğimiz kuru olsun, ısıtılır yenir
Demlenir nefesimle ince belli bardakta çay
Erir sıcaklığında kalbim şeker
Şeker yavrucuğum…
Aramıza ördüğün şu duvarları
Sen olmazsan ben tek başıma yıkamam 

Ben onca dert tozuna bulandım, ne yollar aştım
Çeşmeler açık kalmış ya da su boruları patlamış
Görenlere “ gözüme toz kaçtı “ dedim
Gözbebeklerimde leylekler yuva yaptı
Ne çok dizlerim kanadı, ayaklarımda gül gül yaralar açtı
Kırk yedi yaşındayım, anne olmak en zor zanaatmış 

 


Nil Alaz 

 
Toplam blog
: 471
: 295
Kayıt tarihi
: 23.10.10
 
 

Aklınla, kalbinle insanlık davası peşinde koşturan bir insan. Okur-yazar... ..