Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '18

 
Kategori
Şiir
 

Sen de Bana Gel

Sen de Bana Gel
 

Yorgun gündüz kapadığında gözünü
Hoşgeldin dedi gizemli gece kollarını açarak
Buyur dedi içeri seni bekliyordum çoktan
Gelmeliydin bu kadar yorulmadan

Otur şöyle dertleşelim
Senin için ne yapabilirim
Olmaz sanma bende de gam keder
Bir kadeh rakı  her şeye yeter

Siyah kapatır bütün sırları
Tadı bir başkadır sevgilinin kolları
Seni küçük gördüm sanma ey gündüz
Farkımız görünmez örtümüz

Neler gördü bu gözler neler
Anlatmak için bir ömür yetmez
Benimle gidecek mahşere kadar
Sen de rahat ol bitsin bu keder





 

 
Toplam blog
: 31
: 828
Kayıt tarihi
: 26.02.12
 
 

Ben bir memur çocuğuyum. Babamın mesleği gereği eğitimimi Anadolunun çeşitli illerinde tamamladım..