Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '10

 
Kategori
Deneme
 

Sen de Biliyor musun?

Beni başkalarının yanındayken özlüyor musun?
Yollarımı sessizce gözlüyor musun?
Beni sevdiğine inandığım kadar çok
Sende başkalarını bu kadar çok seviyor musun?
Her şey bir yana SEVMEK ne demek biliyor musun?
Hiç sevdiğin yüzünden üzüldün mü?
Gündüzleri gece geceleri gündüz bildin mi?
Yaşıyordun ama yaşarken öldün mü?
Şimdi ben seni seviyorum desen ne hoş...
Sevmek bu kadar mı hayatta boş...
Baharın ve yazın güzelliğinden bahsedersin,
Sevmenin binbir çeşidinden...
Söyle o zaman başkalarının olacağına...
Gönlümün yazı ve baharı olmak bu kadar zor mu?
Sende sevebiliyor musun?
Sev meyi biliyor musun?
Oysa ki sen benim gönlümü hoş tutanlarımdansın...
Sana karşı gönlümün akışını durduramadığım hep anlarımsın...
Gün gelir sevmekte yorulur hayatta...
Dinlenmek ister sessiz bir limanda...
Zannetme ki bu sesizliğim sevgisizliğimden...
Ben sevgim sevmekten yoruldum...
Sen beni sevgi kaynağı mı sandın?
Beslenecek bir kaynağım vardı...
Tüm sevmelerimin birikimimiden...
Zaman geçiyor artık eskisi gibi değil SEVMEK...
Ben eski sevenlerdenim...
 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..