Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '12

 
Kategori
Deneme
 

Sen de Çanakkale Şehidisin!

Her gün baş sağlığına geliyorlar, gözlerim dolu dolu ama ağlayamıyorum, ağlamamalıyım!

Gelen giden sağ olsun ama onlar geldikçe yüreğimden parça parça bir şeyler kopuyor, canım azalıyor sanki. Onlar geldikçe daha çok hatırlıyorum seni. Gerçi evladımsın hiç unutamam. Ben ölene kadar yaşarsın içimde. Asıl yıkıldığım an öğrendiğim andı. Ama yinede dimdik durdum ayakta. Kapıda bir ambulans ve bir askeri araç durdu, camdan gördüm geldiklerini. O an içimden bir şey koptu sanki. Önce komutanların sonra da sağlıkçılar indi araçlardan. Onlar çalmadan ben açtım kapıyı. Anladım oğlum hemen anladım... Ana yüreği benimkisi anladım işte,"Oğlum" dedim komutana. Dolu gözlerle baktım. Komutanın kafasını eğdi. Baban ağladı oğlum, ilk defa ağladı baban. Ama bil ki gururundan ağladı. Ben ise dimdik durdum, hiç eğmedim boynumu. Bana yakışmaz eğmek oğlum. Şehit anasıyım ben Şehit! Bu vatan, bu topraklar için şehit düştün sen. Ben de gururla göğsümü gere gere şehit anasıyım diyeceğim.

Komşular geldiğinde yüreğim dağlanıyor ama ağlamıyorum oğlum, Sen de istemezdin biliyorum. Ah benim kınalı kuzum! Sen var ya sen, sen de ataların gibi Çanakkale Şehidisin. Sen onlarla aynı topraklar için mücadele verensin. Sen var ya oğul sen, önünde eğilesi, sadece bir gün değil her dakika, her saniye hatırlanması gereken atalarınla aynı topraklarda yan yana yatıyorsun onlarla

Hep derdin ya bana “bir gün şehit olacağım, atalarım gibi bu topraklar için savaşacağım” diye; işte en çok istediğin şey gerçek oldu oğlum. Şimdi sen yerinde rahat uyu kınalı kuzum. Bu Vatanda senin gibi evlatlar olduğu sürece bu vatan dimdik ayakta kalacaktır korkma!

 
Toplam blog
: 22
: 933
Kayıt tarihi
: 29.03.12
 
 

Ön lisans mezunu, çalışmıyor, Aydınlı ve Aydın da ikamet etmektedir. Kitap okuyup denemeler yazma..