Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '10

 
Kategori
Deneme
 

Sen de oku, gül, geç.

Sen de oku, gül, geç.
 

Kendime ne kadar da hüzünlü yazarım oysa ki.
Burada ise hep bir şaklabanlık, gülümseme, espri. :)
Neden acaba?

Kendimi sevmediğimi farkettim.
Sevmiyorum evet kendimde sevecek birşey bulamıyorum.
Pis bir his.
Başka şeyleri sevebilirim oysa ki. Hayvanları mesela, serçeler, karıncalar, kediler, köpekler, kuzular.
Oğlaklar bir de evet oğlaklar.
Mutlu mesut kırda bayırda hoplayan oğlaklar.

Kendimi neden seveyim ki?
Bir bal arısı gibi çeşitli heveslerin tadına bakıp bakıp bıraktığım için mi?
Zayıflıklarım, acziyetim, utançlarım için mi?

İyi bir insanım biliyorum. Kendi çapımda başardıklarım var.Kimseyi kırmam, arkasından konuşmam, çalışkanım işimi iyi yaparım, iyi niyetliyimdir sonra.
Demek ki bunlar insanın kendini sevmesine yetmiyormuş.
Bir esprisi yok bence bunların.

Kendini sevmeyen insanları da sevmiyor biliyor musunuz?
İnsanlar dışında herşeyi seviyorum bu aralar.
Ama insanlar benim için bilinmez, anlaşılmaz, korkunç, garip yaratıklar.

"Dikkat et baharcık, bu yazıyı okuyanların hepsi insan" :)

Başkaları olur da beni sevmez diye fobik hassasiyetlerim var da, alaycı savcım onu hatırlatıyor saolsun.

Kendime küsüyorum aslında!
Bir an durup içimde mırıldanan sesi netleştirince duyumsadım.
Küsmüşüm kendime haberim yok.
Bak nasıl da öfkeliyim ona. Yani kendime :)

"Başkaları ile ilgilenmeye ne hacet! Al kendini bir ömür uğraş, kendinden iyi psikolojik vaka da bulamazsın!"

-Kırgınım kendime.
-Ya ne suçu var ki kendimin?
-Bilmem, aptal oluşundan ötürü belki sinirlendim ona ben. En olmayacak işi getirdi yine başına. Beni çok utandırdı.
Onun yüzünden ne hale düştü gururum!
-Aptallık insanlara mahsustur dert etme.
-Ederim, herşeyi yüzüne gözüne bulaştırdı beceriksiz aptal!
-O kadar da değil be!
-Evet o kadar da değil. Ama insan suçlayacak, kızacak bir nesne bulamıyorsa kendini dider durur böyle.

Neyse ben bir müddet daha kendimi sevmemeye, ona kızmaya, küsmeye, ondan nefret etmeye devam edeyim.

Ne de olsa bugün de geçer, aylar da geçer, bu içsel yolculuk denen zımbırtı sürer gider, dönüp baktığında bu günlere, hepsi birer aşama imiş dersin.

Güler geçersin.

 
Toplam blog
: 29
: 525
Kayıt tarihi
: 03.10.09
 
 

Psikoloji mezunuyum, ve bundan dolayı olsa gerek kendini analiz edip hırpalama konusunda oldukça iyi..