Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Sen de ölme şiirlerimde Küçük kız...

Sen de ölme şiirlerimde Küçük kız...
 

Uçurtmamın yara aldığı şehrin kıyısındayım
Filmlerdeki doğa anayla hiç tanışmadım bile...
Çimenlerde koşmak,
Dizlerin kanamadan yerden kalkmak nedir, bilmem.
Eskiden akan suyun ilaç kokmadığını
Nenemden duydum duyalı
Evimdeki şelale sandığım
Kırık çeşmeden iğrenir oldum.

Ben daha 7 yaşında küçük bir kızım...
Yeşile hasret çorak topraklarda nasır tuttu dizlerim.
Bileklerim dikenlerde yırtılarak tanıştı kırmızıyla.
Nerden bilirim kınalı kuzuyu?

Her şey bir kenara

Şu dağ dedikleri heybetli canavarı
At eti satan kasaptaki kocaman resimde gördüm.
Rabbimin bizi nelerden mahrum ettiğini,
Mısralarıma ördüm.
Vatan cennet ama
Ben betonlar arasında öldüm...

 
Toplam blog
: 7
: 652
Kayıt tarihi
: 05.08.08
 
 

İkinci sınıf Türk Dili ve Edebiyatı bölümü öğrencisiyim.  ..