Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sen de soyunmadan asla

Sen de soyunmadan asla
 

Önce sen çıkar üzerindekileri ben de çıkaracağım benimkileri.
Ama önce sen.

Ya da

Bak ben çırılçıplak kaldım sen hala giyiniksin. Oldu mu şimdi?

Ya da

Ben giyiniğim ama sen hızlı hem de çok hızlı soyunmuşsun.
Olmaz ki...

****

Yok...yok sandığınız gibi değil.
Ben duygusal anlamda soyunmaktan bahsediyorum.

Öbür türlüsü size ve hayal gücünüze kalmış... Hayat sizin.

Benim duygusal anlamdaki soyunmaktan kastım, ilişkilerimizde bir taraf bazen çok kendini açar, herşeyini paylaşır, anlatır.

Ama diğer taraf aynı şekilde paylaşım göstermez. Hani "çok sevmem ben kendimden bahsetmeyi" durumları.

Halbuki ilişkilerde de paylaşım bana kalırsa eşit olmalıdır. Siz ne kadar soyunmuşsanız, kendinizi ne kadar anlatmışsanız. Karşınızdakinden de bunu yapmasını beklemeniz hakkınızdır bence.

Öbür türlü insanın aklını hep bir huzursuz edici düşünce yumakları kaplar.

"Acaba karşımdaki insanın ikinci bir planı mı var?"
"Acaba samimi değil mi gerçekten?"
"Ya ben de paylaşmazsam nereye kadar gidecek bu ilişki?"

gibi sorularla dolabilir kafamız.

Hatta bu paylaşım eksikliği, karşınızdaki insanı daha iyi tanımanıza da engel olur...Bambaşka bir insandır belki de o. Sırf bu nedenle paylaşımlar da eşit olmalıdır diyorum ben...zaten fikir alışverişi de bu değil midir?

Cünkü bir zaman sonra evlilikte en çok aradığımız şey bu ortak paylaşım olacaktır.

Yine en çok ihtiyaç duyacağımız şey bizi anlayan birinin etrafında olmak ve bizim de anladığımız birini etrafımızda görebilmek olacak.

O yüzden evleneceğiniz insanı dikkatli seçin. Ha ben seçtim zaten diyorsanız. Umarım doğru seçimdir yapmış olduğunuz.

Efendim? Ben mi?
Büyüyünce seçeceğim ki.

 
Toplam blog
: 237
: 1302
Kayıt tarihi
: 06.08.07
 
 

Biyolojinin son yıllarda, özellikle son 10 yılda içeriğinin yoğun bir şekilde moleküler düzeye inmes..