Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sen de unutama beni

Sen de unutama beni
 

Gönüllerde yaşayanlar asla unutulmazlar....Resim netten alıntı..


Gözlerimle göremediğim ve sesini duyamadığım zamanlarda bile seviyorum seni.. Benden ayrı da olsan, varlığını bilmek ve yaşadığını duymak huzur veriyor bana. Güzeller güzeli, bu neye benziyor biliyor musun? Suyu çok seviyorsun ve deniz kenarında yürüyorsun ama bir türlü yaklaşıp içine giremiyorsun. İşte böyle birşey benim sana olan tutkum, benim sana olan sevdam, benim sana olan aşkım.. Yakınımdasın ama bir o kadarda uzaksın bana..

Diyorlar ki, ''Boşver, başkasını seversin''.. Sevmek, aşık olmak bu kadar basit mi? Aşk ve sevgi, gel dediğinde gelecek, git dediğinde gidecek kadar kolay yaşanacak bir duygu mudur? Bu dünyada başka neyimiz var.. Bırakın Allah aşkına.. En azından sevdamızı doya doya yaşayalım bee.. İlla ki, her seven beraber olacak diye bir kanun mu var.. Sevgimize karşılık vermiyor diye, o kişiyi kalbimizden çıkarıp atacak mıyız? Eğer kalbe girip çıkmak bu kadar kolaysa; Bu nasıl sevdadır? Bu nasıl aşktır? Bu nasıl sevmektir?..

Arkadaş, bizim kitabımızda sevdalar televole aşkları gibi günlük yaşanmaz. Bizim sevdamızda kalpler kasıklarda değil, göğüs kafesimizin içinde atar.. Her önüne gelen girip çıkamaz oraya..

Onu seviyorum.. Evet... Hemde çoookkk....

Çünkü; O benim düşlerimin vazgeçilmez perisi..

O benim sevdamın külkedisi..

O benim gönül bahçemin kırçiçeği..

DUYUYOR MUSUN BİTANESİ, SANA SESLENİYORUM....

Öyle bir fırtına ol ki; Hortumunla yüreğinin içine hapset beni..

Dolu olup gökten öyle bir yağ ki; Sensizlikten yanan yüreğimi serinlet..

Sabah güneşi ol ki; Sensizlikten gördüğüm soğuk kabuslardan sonra, sıcaklığınla ısıt beni..

Isıt ki, kendime geleyim...

Yaşadığın her an aklında ben olayım.

Senin bende yaşadığın gibi..

Benim sana olan sevdam gibi..

Benim seni unutamadığım gibi..

SENDE UNUTAMA BENİ....

Mustafa TARKAN

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..