Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '16

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Sen değerlisin, farkında mısın?

Sen değerlisin, farkında mısın?
 

Kendine değer ver,topluma değer kat.


Değersiz mi hissediyorsun kendini bu âlemde? Neden bilinçaltına bunu sen fısıldadın? Bunu nasıl bilebildin? Sen seçildin arkadaş. Sen milyonlarcasının içinden seçildin. Seni seçen seni yaratandır. Eğer bilinçaltınızda değersizlik duygusu varsa, bu duyguyu mutlaka temizlemeniz gereklidir. Ne yapmalıyım dersen dinle;
 
-Her sabah aynada bak kendine. Günaydın de içindeki 'ben'e.
 
-Ne güzel bir gün de. Hava ister güneşli, ister bulutlu ister yağmurlu, ister karlı olsun ne fark eder. SENİN HAVAN YERİNDE OLSUN.
 
-Üstün Dökmen'e eğil de kulak ver:
 
SELÂM
 
Yola çıkınca her sabah,
 
Bulutlara selam ver.
 
Taşlara, kuşlara, atlara, otlara
 
İnsanlara selam ver.
 
Ne görürsen selam ver.
 
Sonra çıkarıp cebinden aynanı
 
Bir selam da kendine ver.
 
Hatırın kalmasın el gün yanında
 
Bu dünyada sen de varsın!
 
Üleştir dostluğunu varlığınla,
 
Bir kısmı seni de sarsın.
 
-Afirmasyon yapmalısın; “Ben çok değerliyim, kendi değerimi biliyorum ve kabul ediyorum.”
 
-Güne iyi nietle başlamalısın;”Kendi değerimi görmeyi ve kendime gerçekten değer vermeyi seçiyorum. Başka insanlara hak ettikleri değeri vermeyi kabul ediyorum. Gerçekten değerli olduğumu biliyorum ve bunun her zaman farkında olmaya, kendi değerimden emin olmaya tüm kalbimle niyet ediyorum. Niyetim şimdi gerçekleşmeye başladı; bunun için teşekkür ediyorum.”
 
“Allah’ım ben milyonlarca olasılıktan sadece bir tanesiydim. Beni sen seçtin, sen istedin, sen yarattın. Senin tarafından istendiğim ve seçildiğim şükürler olsun!”
 
Unutma seçilmiş ve istenmiş bir insansın, asıl değerin buradan geliyor. Sen zaten değerlisin, tek sorun henüz bunu görememiş olmandır.
 
Kendine değer ver, topluma değer kat.
 
 
 
www.nedimtaktak.com
 
 
Toplam blog
: 53
: 432
Kayıt tarihi
: 22.02.08
 
 

Eğitimle Geliştir Kendini           Eğitimci-yazar olarak halen Kişisel Gelişim, Liderlik, Beden ..