Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Sen düşlerimde gizlisin

Sen düşlerimde gizlisin…

Bazen ölüm sebebim

Bazen yaşama hevesimsin

Hırçın dalgalara uzanan

Bir sörf tahtası gibisin.

Ölümle yaşamı bana

Aynı anda gösterirsin…


Sen düşlerimde gizlisin…

Bazen içimde ki okyanus

Bazen kalbimde ki

Sevgim kadar tehlikelisin

Kahverengi gözlerine her baktığımda

Ellerim titrer

Sen benim tek gerçeğimsin…


Sen düşerimde gizlisin…

Bazen aşkımı öldürmek isteyen

Acımasız bir katil

Bazen de geçmişimden

Daha kara olan gecelerde huzur veren

O melodiyi söyleyen perisin…

Yücel

 
Toplam blog
: 34
: 554
Kayıt tarihi
: 23.02.08
 
 

1987 Konya doğumluyum. Afyonda yaşıyorum. Hayatın bana gösterdiklerini  yazıyorum... Tarih ve ede..