Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '10

 
Kategori
Anılar
 

Sen eksiksin dedi

Sen eksiksin dedi
 

DÜĞÜN YADA DAVUL OYUNUNDAN BİR SAHNE


Sizce; kadınlar özgür mü ben göremiyorum daha çocukken başlar ailede bir şey anlatmak istersiniz hemen size sus bakayım kızlar fazla konuşmaz derler. Evlenme yaşına gelirsiniz kıza sorulmaz aile bilir derler, .evlenirsiniz bir şeyler anlatmak istersiniz gelinler fazla konuşmaz derler, eşinizden şiddet görürsünüz aman kimse duymasın sen kadınsın kan kus kızılcık şerbeti içtim de derler.Kadınsın ya sen sadece birilerini memnun etmek için varsındır. Bu eş aile çocuklarda olur ama seni mutlu etmek için kim uğraşır. Tabiî ki bunlar uygar toplumlarda böyle değil ne kadar açık ve de modern görünsek bile içimizde var olan köklerden gelen bir duygu bu kadın acizdir korunmalıdır. Neden peki buna ihtiyacımız mı var. Geçenlerde bir arkadaşıma gittim annesi doğu kökenli bende akşam oldu kalkmam lazım deyince kadın bana dedi ki evet kızım geç kalma nede olsa eksik sin ne demek bu diye düşündüm.Ben ne eksiğim ne de fazla hatta çoğu erkekten daha fazla kadınım ama bunu bir kadının söylemesi çok kötüydü . Anladım ki aslında bu kaderi biz seçiyoruz hepimiz eskilerden gördüklerimiz gibi yetişiyoruz kaderimize razı oluyoruz başkaldıranları da yok ediyorlar itiraz yok erkek istiyor kadın kapanıyor, erkek istiyor kadın onun istediği gibi giyiniyor.Kadın çocuk doğuramıyor üstüne kuma geliyor daha İran da yeni bir yasa çıktı kadının izni alınmadan üzerine evlenebilecekler.Şimdi bunu hak sayan erkeklerin düşünmesi gerek bence ya ayni karar kadınlar için çıksaydı sevgiyle kalın.

 
Toplam blog
: 45
: 930
Kayıt tarihi
: 03.02.08
 
 

Merhaba en modern en yeşil ve de yaşamaktan zevk aldığım İzmir' de yaşıyorum. Bornova Suphikoyuncu l..