Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sen Elmayı Seviyorsun Diye...

Sen Elmayı Seviyorsun Diye...
 

"Tahir olmakta ayıp değil Zühre olmakta,
Hatta sevda yüzünden ölmekte ayıp değil.
Seversin dünyayı dolu dizgin,
Ama o bunun farkında değildir,
Ayrılmak istemezsin dünyadan,
Ama o senden ayrılacak...
Yani sen elmayı seviyorsun diye elmanın seni sevmesi şartmı?
Yani Tahir'i Zühre sevmeseydi artık,
Yahut hiç sevmeseydi Tahir,
Ne kaybederdi Tahirliğinden?"

Diyor Nazım usta.Son zamanlarda sürekli kafamda yanıp sönüyor bu sözcükler.Birini sizi sevdiği için mi seversiniz? Ya da sizi sevmezse sevmeye devam edebilirmisiniz?Sevgi denilen duygu tek başına yaşanabilen bir tür delilik halimidir?

Kafam karışık.Sevmenin ne demek olduğunu bildiğimi sanıyordum.32 yıldır birçok çeşidiyle karşılaştım doğrusu.Platonik aşkları da gördüm,tutkuyla yaşananları da .Hepsinin bir sonları olduğunu gördüm.Bazılarına benimle ilgisi olmasalarda çok üzüldüm bittiler diye.Lisedeydim hiç unutmam .Aslı ve Kerem vardı okulda.Naif bir tesadüftü onların aşkıda .Yıllar boyu çok sevmişlerdi birbirlerini.Bittiğini duyduğumda bu aşkın ben artık o Anadolu kasabasında yaşamıyordum ama kilometreler ötesinden yasını tutmuştum.

Sevdanın bir bölümünün sadece yaşayanlara ait olmadığına inananlardanım ben.Bazı sevdalar sizide hayata bağlar.Bu yüzdendir ülkemizde en çok aşk dizileri tutar.Hangimiz Bir İstanbul Masalı'nda Esma'yla birlikte tutulmadı Selim Arhan'a,ya da Demir'le birlikte hırslanmadı abisini sevdiği kadının yanında gördüğünde.Hadi itiraf edin bir çoğunuz Şehrazat'ın Onur'la ne zaman mutlu olacağını konuşuyorsunuz Çarşamba sabahları.Yaşayamadığımız tutkulu aşklara bizde eşlik etmiyormuyuz Beyaz Cam'da.

Yani aslında sevmek birazda kollektif duygu.Özellikle kadın cinsi için.Biz ne yazık ki aşık olduğumuzda başka bir mevzu bırakmıyoruz dünyada.Varsa yoksa o.Sevdiğimizi anlatıp durup delirtiyoruz yakınımızdaki herkesi.Bu yüzden birimiz sevdiğimizde bir grup hatun adeta birlikte yaşıyoruz aşkı.Uyarıyorum beyler ne yazık ki kadınların arkadaşları bilir tüm sevgililerin kirli çamaşırlarını.


Kafam karışık.Onu sevmeyi o kadar çok seviyorum ki ,yıllardır bana yaşattığı bu duygunun içinde öyle kör olmuş durumdayım ki bunu yitirmeyi göze alamıyorum.Belki de bir hayale tutkunum ben.Yılmaz Erdoğan'ın dediği gibi " ben onun beni sevebilme ihtimalini seviyorum".Ama seviyorum işte.Gülümsemesini,kızmasını,saçını yukarı doğru kaldırmasını, kaşlarını çatmasını, her işten anlamasını, keskin zekasını, sevincini gösterirken çocuklaşmasını..Ona ait ve onun olan herşeyi seviyorum.Ve birgün onunda benden böyle bahsetmesini bekliyorum.Sabırla...Ya tutarsa :)

 
Toplam blog
: 40
: 3900
Kayıt tarihi
: 19.10.06
 
 

1974 yılında babasının memuriyeti nedeni ile Çorlu'da doğdu. Bu gezginliğinin ana nedeni olarak görü..