Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '19

 
Kategori
Deneme
 

Sen Etkileme Ben Etkileneyim

Kerim Korkut’u tanımıyorsunuz, tuhaf hallerim var; insanların birbirlerini etkilemeye çalışmasını kişiliğe müdahale olarak görüyorum mesela, aklını çelme, kandırma hatta suç.

Sen de etkilenme kardeşim diyemezsin insan etkilenir. Etkilenmek etkilendiğin kimsenin zevk ve duygularına hizmet etmektir.

“Karşılığı varsa ne sakıncası var Korkut, ilişkiler böyle kuruluyor”

Böyle kurulmasın, ben etkilenirsem etkileneyim ama sen etkilemeye çalışma. İnsanların böyle bir hakları olduğunu düşünmüyorum.

Benim aklım duygularım var, iradem var beğenip tercih yapabiliyorum… Beğenilecek bir yanın varsa beğeniyorum zaten bir de kendini beğendirmeye çalışmak ne oluyor! Etki ediyorsun karar veremiyorum, bence kandırmak yani masum değil.

Bu şekildeki ilişkiler sağlıklı olmuyor, parlak karizmalarla aklımızı karıştırıyorsunuz, beğenilmeye çalışmak ayıp sayılmalı!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..