Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '13

 
Kategori
Sosyoloji
 

Sen ey direnen 2

Sen ey direnen 2
 

Sen eyyyy direnen! Anıt yüzün tarih yazıyor. 10 Nisan 2012 'de ''Boşizmin Önlemez Yükselişi'' adlı bir yazım yayımlandı bu sayfalarda. Umutsuzdum. Bir çiçek bile açamaz artık bu coğrafyada diye düşünüyordum. Karamsardım; yeniktim.

Dipten gelen dalgayı hesap edemedim; sizlerin böyle dev bir direnişle tarih sayfalarına geçeceğinizi bilemedim.

''Sen ey Direnen'' adlı yazımda da küçücük bir umutla çığlıklar atıyordum. Yaşamının öznesi bireyler kaldı mı diye bakıyordum boşluklara... Yanıldım.

Artık gözlerim arkada kalmayacak. Yurdumun güneşli , güzel gençliği... Sizler gibi fazla uzatmamalıyım bu yazıyı:  meğer ne güneşler doğuyormuş bu güzel ülkede. Umudum yeşeriyor yeniden.

 

 
Toplam blog
: 40
: 661
Kayıt tarihi
: 11.01.12
 
 

Anadolu'da yoksul bir bozkır kasabasında doğdum. Yoksul, acı, zor bir çocukluk ve gençlik yaşadım..