Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Faruk Fahrettin Özcanan

http://blog.milliyet.com.tr/hesedovfa

17 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Sen gel...

Sen gel...
 

Bir başına Sensiz kaldığındır,


Sen gel ben giderken
sen gel gitmelerim unutulmaya yüz tutarken
sen gel gidenlerin ardından
sen ol gelen gitmişken ben ve benim gibi gidenlerin ardından...

Sen ol
o sen ol

gitmişken her kes
yeniden gelip yaratan
bütün gidenleri gitmişlerin külünden
can ol canan ol
bütün canlı görünen cansızlara
yeni bir yüz yeni bir beden ol
herkese
her şeye
yeniden bir can ol
ısıt cananı...

Sen gel ben giderken
sen gel gitmişken ben
sen gel bütün gitmişlerin ardından...



Fahrettin ÖZCANAN

 
Toplam blog
: 305
: 281
Kayıt tarihi
: 05.02.07
 
 

Hayatın yazmak olduğuna inanıyorum ve umulup ta olmayan her duyguyu yazarak yaşamak mümkün diyoru..