Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

Sen gel yeterki

Sen gel yeterki
 

Gül pencere-St Vincent katedrali-Fransa


Dirildim gördükçe onları, olanları

Boynuma dolanan sarmaşıkları çözdüm

Dibini göremediğim kayalıklı derin sular

Her çarpışımda ruhu bileyişler

Boşuna bu serzenişler

Yine de sen gel...

---

Kağıt kesiği yaralarda en büyük sızılar

Bu dil bilmezler ne söyler

Ödenir faiziyle bedeller

Ay bile karanlık

Görünmez olur hep periler

Dönüşü bulunmaz dar patikalar

Yine de sen gel...

---

İhtimalleri bir yana atmadan bu defa

Gül pencerelerin altında, ışıksızlıkta da olsa

Tanırım nefesini, kokunu

Sen beni bulamazsın belki bu kadar toz kokusu arasında

Yine de sen gel yeterki...

---

Ben beklediğim için değil

Belki anımsadığın,

Küçük hatıralar bıraktığım

Belki bitiremediğim hikayenin kalanını duymak için

Olmazları oldurmak veya sırf beni yine kandırmak

Ya da sırf bu yeri görmek için

İçin için yanana sebeplerime, edep katmak için

Yada beni boş ver

Ama yine de sen gel...

---

Gök kubbe altında

Bir gül penceresinden zemine düşen renkli ışık huzmesinde

Ben hep beklerim seni

Sen gel yeterki...

FBA 

 
Toplam blog
: 56
: 325
Kayıt tarihi
: 17.01.12
 
 

1987'de, Ankara'nın sokaklarında kırmızı-kahverengi yapraklar sonbaharın geldiğinin habercisi. Ta..