Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Sen geldin aklıma

Sen geldin aklıma
 

Sahibini bekleyen mektuplar,,,


Gözlerimi açtım,

Sabah olduğunu fark edince mutlu oldum.

Bazıları kim bilir kaçıncı uykusundaydı?

Koskoca bir gün vardı önümde...

Sen geldin aklıma,

Uyanmıştır dedim...

Giyindim, aynaya baktım

Benziyoruz belki dedim,

Belki yüreklerimiz...

Nefis bir bahar kokusu vardı sokaklarda

Sen geldin aklıma...

Teninin kokusu

İçime çektim...

Yolumu adımladım,

Bir an durdum,

Geriye baktım, sen yoktun

Geriye dönüşün olmadığını çok iyi biliyordum.

Günaydın dedim tanıdıklarıma yavaş sesle...

Sen geldin aklıma...

Yoldadır dedim, gülümsedim...

Arabalar, egzoz dumanları, kalabalık...

Ah ÖZGÜRLÜĞÜM,

Ağaçlar,

Deniz,

Neredesiniz?

Arkadaşlarımın kahkahaları geldi kulağıma.

Biraz onlara karıştım,

Biraz konuştum,

Biraz sustum,

Bazı şeyleriyse hiç duymadım...

Fincanımda sıcak kahvem, sonra işe koyuldum...

Her şeyi maddeyle ölçen

Ve faydayı sadece kar ile değerlendiren

Modern dünyanın gerçeklerine...

Sen geldin aklıma

Çalışıyordur dedim...

Bilgisayarımda dolaştı gözlerim

Sana dair haberler aradım

Bugün de seni armağan etmedi bana ekranım...

Bir ara müziğin ezgilerine bıraktım kendimi,

Dikkatim dağıldı

Bağışla dedim beni bekleyene, işime karıştım yine...

Sen geldin aklıma düşüncelerim de karıştı.

Yalnız değildir dedim

En azından benim kadar...

Birbirine sarılan insanların

Sevinçlerini yaşamak istedim

Tutkular geldi aklıma...

Sakladım umut edilenleri koynumda...

Bir gün bir cin ortaya çıkar da

Üç dilek hakkı verirse (!)

Göstermek için...

Eminim kimseye nasip olmayacak

Renklerle boyanmıştı yüreğim...

Her soluğumda benzeri bulunmayan özlemler vardı.

Sen geldin aklıma

Hiçbir renkle eşleştiremedim

Beyazdır belki dedim...

Belki yüreğimle ve cesaretle belirlemedim yaşanılanı...

Ama ruhumu teslim etmedim hala tek insana !

SEN GELDİN AKLIMA...

Kim bilir kim keşfetmişti ruhunun boyutlarını...

Kim bilir kimdeydi yüreğin?

Gündüzün akşamla birleştiği

Akşamüstünün ılık ışığında...

Karar vermekte en zorlandığım anlarda!

KOCAMAN dalgalar geliyordu üstüme.

Sen geldin aklıma

Okyanus ortasında bir sandalda olduğunu düşündüm,

Keyifli yüzünü hayal ettim,

Ruhumun kıyısında bekledim seni

Tek başıma...

Değişeni bulmaya çalıştım

Mekanlar mı?

İnsanlar mı?

Ben mi?

Sen geldin aklıma

Değişmiştir belki dedim

Değişen her şeye rağmen sevdiğim

Benimle aynı düşüncededir belki dedim

Aynı özlemde belki!?

Gece bastırmıştı o küskün ağırlığıyla yine

Birbirine sarılan insanların

Sevinçlerini yaşamak istedim

Kuşkusuz en yerinde karar yeni sürprizler beklemek

Sevgiliye kavuşmanın en kolay yolu ya!

gözlerimi kapatıp HAYAL ETMEK!

kapattım

Uykuya dalmak üzereyim.

Sen geldin aklıma

Uyuyordur belki dedim...

İyi uykular...

<ı>SEN GELDİN AKLIMA

<ı>Copyright 2008 AYIŞIĞI®, Inc.

<ı>Tüm Hakları Korunmuştur.

 
Toplam blog
: 10
: 819
Kayıt tarihi
: 26.07.08
 
 

Bin dokuz yüzlü yıllarda bir kış günü dünyaya geldim. İlk-orta-lise eğitimimi göçmen kuşlar gibi 9 a..