Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sen gelince

Sen gelince
 

Sen gelince,

Bahar geldi yüreğime,
Sevgi tomurcukları çoğaldı birer birer
Bilir misin?
Onların hepsine dokundum ben.

Sen gelince,

Yer değiştirdi her şey,
Unutuldu dün,
Varsa yoksa sen, varsa yoksa bu gün.

Sen gelince,

Gökyüzünün, denizin bile rengi değişti
Bir beyaz güvercin kanat çırptı göklere,
Bir kelebek özgürce kondu çiçekten çiçeğe. . .
Sen gelince aşkı buldum, yeniden.

Uzundu geldiğin yol . . . çok uzundu,
Bilmezsin, anlayamazsın, beklemek seni ne kadar zordu,
Bu yüzden, belki de sadece bu yüzden,
Sen gelince, büyüdüm, duruldum, çoğaldım ben.

Sen, Kokusuna doyamadığım,
Bakışına kıyamadığım,
Varlığınla hayatımı değiştiren,
Gün ışığım, sevincim, mutlululuğum,
Bir gülüşüne kurban olduğum,

. . .

Canım Oğlum

. . .

Doğum Günün Kutlu olsun,

İyi ki doğdun.

Özlem’in “Blog”notu 1 : Bu gün oğlum 4 yaşını doldurdu. Anneliğimin 1460. günü bugün. Her yıl doğum gününde bir şeyler yazarım oğlum için, üstelik saklarım onları, büyüdüğünde okusun diye. Bu yıl da klavyem bana bunları yazdırdı.

Özlem’in “ Blog” notu 2 : Bu arada bu blog benim 50. Blogum. 9 ayda 50 blog. Tembelim ben tembel:))

 
Toplam blog
: 157
: 1671
Kayıt tarihi
: 12.10.06
 
 

İstanbul doğumluyum ama 20 yıldır Antalya'da yaşıyorum. 3 yaşında bir oğlum var ve eğitimciyim. Kend..