Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sen gelmedin/ Ben yine beklemeyi giydim üzerime

Sen gelmedin/ Ben yine beklemeyi giydim üzerime
 

Resim Alıntıdır.


Sus/ma

Yorgunluğumuzda birbirimizi bulalım…


Yazacaklarım sende tıkandı (yine)

Ve ben sende saklandım…

Hadi bul(ma) beni…


Söylesene; Sen gidince

Gözyaşlarım kaç adımlık bedel öder…

Yoksa hayatıma bedel ödetmek için mi gelmiştin?


Dönüşü olmayan hangi yola girdinde

Beni ayak yalın kimsesiz bıraktın?


Harfler anlamını yitirince

Döneceğini sanmıştım

Oysa anlamlar değil harfler bile yok oldu

Ama sen hala dönmedin

Yüreğimin sitemine!

Şimdi kelimelerimi kaybettim

Yârim hüküm(süz)dür…


Hayat merdivendir dediler

Adım, adım çıkabilirmişsin bu yolda

Oysa ben,

Her adımda oturdum seni bekledim

Ki hayatım senle son bulsun diye

Oysa aylarca bekledim

Sen gelmedin…

Şimdi hayatımın ilk adımındayım hala

Ve sen hala

Ufuk çizgisinde değilsin…


Her ne kadar

Senin beni sevmediğine inandırsam da

Yine bir umut

Penceremi açıp ‘merhaba’ diyor

Sensiz ömrüme…


Söylesene hangi bedende takılı kaldın da

Gelemedin bana

Söyle korkma

Özlemlerimi gönderip çıkaracağım seni

O ruhsuz bedenden!


Kimseye izin vermem

Ruhumda gezmelerine

Ama sen habersiz gelirsen

Korkma gez ruhumda bensiz…


Ya bak ne diyeceğim

Eğer sen bulamıyorsun gözlerimi

Haber et

Ben nerde olsa bulurum kokunu

Gözlerinin tabelasını

Ezbere bilirim adım gibi.

Sen sesime ses et

Sesim bulur seni karanlıklarda.


Biliyorsun değil mi?

Ne kadar gitsen de hep izler kaldı ellerimde

Oysa sen hep hiç gelmemiş gibi

Gitmeyi istemiştin

Üzgünüm

Her gidişin yeni bir sen doğuruyor ömrüme

Ve ben her gidişinde

Yeni umutla bekliyorum gülümseyişini.


Seni düşünürken

Cimri bir çocuk olurum

(-Seni kimseyle paylaşmak istemeyen-)

Seni düşünürken

Kirli, yaramaz bir çocuk olurum

(-Üstüm başım sen ile bulanmış-)

Seni düşünürken

Kimsesiz olurum

(-Kimimde kimsemde sensin-)

Yersiz yurtsuz olurum

(-Evimde barımda sensin-)

Kararsız olurum…

(-Kararlarım başı da sonu da sensin-)

Seni düşünürken ben

Sen(-siz-) olurum…


Durup, durup şiir yazmak geliyor sana

Durup, durup Nazım Hikmet’in yaptığı gibi.


(-Yaşamak: ümitli bir iştir, sevgilim,
yaşamak :
seni sevmek gibi ciddî bir iştir...-)


02.01.2007(SıdıkaEren)

Elimde sana ait hiçbir hayat kalmadı

Bütün hayatlarım paramparça

Sen bile…

 
Toplam blog
: 12
: 792
Kayıt tarihi
: 26.02.08
 
 

Ocak çocuğuyum ben Adana'da pamuk tarlalarının arasında karıncalarla oynamış:) Bir küçük kız çocuğu..