Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Sen gibi!...

Sen gibi!...
 

Hayattan bir gün çaldım bugün düşlerimde. İçinde kocaman gülümseyişlerimin olduğu. Hayallerin ötesinden gerçeğin sahteliğine uzanan yoldan geçtim. Ne kadar güzeldi hayaller ve ne kadar acıydı gerçekler. Yıldızlara dokundum. Yere attım. Kaydılar diye dilekler tuttum. Güneşi balçıkla sıvadım, göle maya çaldım. Onca imkansızlıkları hayallerimde aştım.

Günlerden Hayal aylardan Düş'tü. Altın pencereli evimde güneşin batışını seyrettim. Sonra gecenin karanlığından geçtim samanyolundan yürüyerek. Sadece yıldızlar vardı etrafı aydınlatan. Birde biz .Sen ve ben. Bir yıldızın ucuna asma yapraklarından salıncak kurdum. Şarkılar söyledik birlikte. Sabahlara kadar sarmaş dolaş. Dün yoktu, gelecek uzaktı. Sadece bugün vardı doyasıya yaşayacağımız. Caddeler bomboştu, yağmurdan sonraki toprağın kokusu sinmişti sanki etrafa.

Yalan yoktu, sadece gerçekler ve imkansız hayallerimizin gerçeğe dönüştüğü anlar vardı. Biz o anlarda mutluluğu avuçlarımızda tuttuk sımsıkı. Ellerimizi açtık göğe doğru. İki güvercin çıktı avuçlarımızdan. Özgürlüğün simgesi. Biri sen, biri ben. Ayrı yerlere savrulsalarda, birlikte göğe yükseldiler. Aşk gibi.
Günlerden Hayal, aylardan Düş'tü. Sadece gözlerin vardı aklımda, birde o tatlı gülüşün....

Bloğumdaki resim www.2de1.net adresinden alınmıştır.

 
Toplam blog
: 63
: 512
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1984 zonguldak doğumluyum. İkizler burcuyum:) Z.K.Ü endüstriyel elektronik mezunuyum. İlgi alanla..