Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

Sen giderken mevsim bahardı

Sen giderken mevsim bahardı
 

Hani sen hep vefalıyım derdin, Hiç gelmedi ne bir mesaj ne de sesin.


Sen giderken, mevsim bahar,

Aylar Nisan, vakit akşamdı,

Saymadım ki kaç yıl oldu,

Hasret kokar, buram, buram,

Hani sen, vefalıyım derdin,

Ne bir mesaj, ne de sesin,

Derdin varsa bana gönder,  

Ahde vefa benim olsun..... 

*****

Sensiz hiç gelmedi Bahar,

Kış oldu yağıyor karlar,

Esiyor zemheri soğuklar,

Beyaza büründü saçlar,

Hani sen, vefalıyım derdin,

Ne bir mektup, ne de telin,

Derdin varsa bana gönder,  

Ahde vefa benim olsun.....

*****

Tutmuyor artık ellerim,

Takatsiz kalmış dizlerim,

Belki bu gün, belki yarın,

Bu cihandan göç ederim,

Hani sen, vefalıyım derdin,

Ne bir selam, ne de haberin,

Derdin varsa bana gönder,  

Ahde vefa benim olsun.....

*****

Geleceksen bir iğne al,

Biraz sargı, biraz iplik,

Sana son arzum olacak,

Dağılan yaramı sen dik,

Hani sen, vefalıyım derdin,

Ne bir dilek, ne de temennin,

Derdin varsa bana gönder,

Ahde vefa benim olsun.....

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..