Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Sen giderken

Sen giderken
 

Biliyor musun ki zor zamanlar vardır bazen…

Hani ne yapsan boş, ne söylesen anlamsız..

İşte o an şu an.

Bir buğulu yağmurdu, gözlerimdeki yaşlar

Sen hoşcakal derken.

Ardından bakıp, yüreğime akıttım gözyaşlarımı.

Öyle yalnız, öyle çaresiz kalıverdim..

Sen veda sözcükleri söylerken.

Gidiyorsun işte,

İstanbul’a elvada derken, bir başka şehre merhaba demeye…

Bana da, mahzunca bakıp gidişini seyretmek kaldı.

Canım arkadaşım.

(Canım kadar çok sevdiğim arkadaşım, dostum Zübeyde Öğretmen’e ithafen)

4/ 08 / 2009

H Öğretmen

 
Toplam blog
: 287
: 13046
Kayıt tarihi
: 22.11.08
 
 

Öğretmenlik yapıyorum ve anneyim. Çocukları çok seviyorum. Yüreği sevgi dolu olan insanlara, sela..