Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sen giderken

Sen giderken
 

Biliyormusun? Sen giderken yüreğimi de beraberinde götürdün, sanki dertlerim azmış gibi, bir de yokluğun nasıl bir baskı anlatamam. Şimdi yaptığım bu tercihin içerisinde çok mutsuzum, gereksiz teselliler beni avutuyor, sana koşmamak için en sapa en zor yolları seçtim kendime. Ah bir de şu içimdeki çırım çırım çığıran kızı bir susturabilseydim, çığlık çığlığa ağlıyor ve durmadan seni geri istiyor. Umurumda bile değil çevrede olanlar, ne yapılanlar zoruma gidiyor ne de söylemler. Ben senin derdindeyim, bilemezsin bu uykusuz gecelerin sabahını, bilemezsin o soğuk gecelerin ne kadar buz kestiğini ve düğüm düğüm bir hıçkırıkla dolaşmayı. Var deseler ağlıyorum, yok deseler ağlıyorum inan çok korkuyorum. Sevgin ne de sıcakmış gittin ama ben hala seni bekliyorum, nerde olursan ol dön dayanamıyorum artık.

 
Toplam blog
: 87
: 1722
Kayıt tarihi
: 21.11.08
 
 

İzmirliyim, 37 yaşındayım. Hayatıma İstanbul' da devam ediyorum. İşletme fakültesinden sonra meslek ..