Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '15

 
Kategori
Şiir
 

Sen gidince

Sen gidince
 

 
Sen gidince,
sen gitmiyorsun sadece,
kıvrana kıvrana yol gidiyor,
Yanı sıra kavaklar,
ardısıra ardıç kuşları,
üstünde ketum bulutlar,
ilkbahar yaz gidiyor..
 
sen gidince, 
kelimeler gidiyor yan yana,
üst üste cümleler,
ağız dolusu sayfalar,
sayfalar dolusu derkenar,
derken,
yaldızları dökülüyor cildimin,
sesim kalından inceye gidiyor,
 
Ne acıdır ki,
adım adım gittiğin yolun,
her taşını ben döşedim.
ve daha da acısı
bu yolun,
başka birine çıkıyor olması..
 
Anladım ki, sen gidince, 
sen gitmiyorsun sadece..
 
Toplam blog
: 15
: 75
Kayıt tarihi
: 05.02.15
 
 

Çevremde hukukçu diyorlar ancak kendimi hukuk teknisyeni olarak tanımlıyorum, Hukukçu olmanın meş..