Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Sen gitmeseydin

Sen gitmeseydin
 

Gitmeseydin...

Sen böyle gitmeseydin

Bu şarkılar böyle gitmeseydi

Yüreğimde bir bozkır kuşu kalmasaydı

Yanık yanık savrulup rüzgarlarda

Gözlerin

Gözlerin kalmasaydı


Sen böyle gitmeseydin

Sesin bende kalmasaydı

Sesinin çırpınışı bende kalmasaydı

Ben böyle bende kalmasaydım

Sen böyle bende kalmasaydın

Kalmasaydı yüreğinin kırılışı


Sen böyle gitmeseydin

Nehirler böyle kıvrılıp kıvrılıp

Yollar böyle savrulup savrulup

Ay böyle dolanıp dolanıp

Gitmeseydi

Kalmasaydı acılar dolan boşluğuna


Sen böyle gitmeseydin

Gözyaşları bana kalmasaydı

Suskunluklar bana kalmasaydı

Yağmur yalnızlıklarında dolanmak

Kar beyazlıklarında donmak

Kalmak ellerinin sıcaklığında kalmak

Kalmasaydı dokunuşlarının kanatışı


Sen böyle gitmeseydin

Yarım mektuplar birikmeseydi

Kederli şarkılar birikmeseydi

Gecelerin boş sokakları birikmeseydi

Birikmeseydi yalnızlıkların adresleri

Kalmasaydı gözlerinin bilmeceleri


Sen böyle gitmeseydin

Kederli bir tambur içimde çınlamasaydı

Acı böyle içimde çınlamasaydı

Camlarda buğulanıp özlemin

Beni dağ başlarına

Beni açık denizlere

Beni uzak köy yollarına

Savurup seni bana taşımasaydı


Sen böyle gitmeseydin

Bu yürek böyle susmazdı

Kapanmazdı kapılar üzerime

Kuşlar dağılmazdı ufukları çizerek

Akşamlar damla damla erimezdi içimde

Her mektubun bozgunum olmasaydı

Kalmasaydı bu aşk ağrısı içimde

 
Toplam blog
: 10
: 534
Kayıt tarihi
: 07.06.09
 
 

Öğretmenim. Hâlâ sevdiğime göre doğru bir seçimmiş. Kitap okumayı, müzik dinlemeyi, denizle olmayı(i..