Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Sen gittin ben......

Sen gittin ben konuşamadım.....

Rüzgarlar da sustu
Denizler maviliğini yitirdi

Sen gittin ben kayboldum.....

Yağmurlar yağmaz oldu
Sonra gözlerim de görmedi

Sen gittin ben boğuldum.....

Çiçekler bir daha açmadı
Ağaçlar meyva vermedi

Sen gittim ben yitiktim......

Ellerim de tutmaz oldu
Bebekler hiç gülmedi

Sen gittin ben küstüm.....

Mevsim bir daha bahar olmadı
Ankara'ya hiç kar yağmadı

Sen gittin ben silindim.....

Papatyalar beyazını kaybetti
Yıldızlar parlamaz oldu
Ay geceyi terketti
Güneş bir daha hiç ısıtmadı

Sen gittin ben bittim............

 
Toplam blog
: 28
: 490
Kayıt tarihi
: 28.05.08
 
 

Kim olduğum çok da önemli değil hayatın içinde ufacık bir nesne, ya da bir kelebeğe göre şanslı bi..