Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sen gittin de ne oldu

Sen gittin de sanki unuttum mu? Utanmadım hiç senin için döktüğüm gözyaşımdan, çünkü o yüreğimden süzülendi. Senli olan düşlerime hiç kar yağmadı. Çünkü meydan savaşlarımda, korkuların aşkımı yaralamasına izin vermedim. Sensizlikten çok; canım ellerini tutmak isteyipte tutamamak, uzaktan bakıp sarılamamaktı beni kahreden. Belirsizliğe yelken açmadı hiç gözlerim; çünkü sevginle baktılar hep.. Çok çabuk unuturdum belki, o sahilde ıslak öpücüğünün yakıcı tadı göğsüme kadar yüklenmeseydi eğer. Yerini başka şeyler alabirdi ya...O kısa yaşanmış anlarım nakış gibi işlemeseydi kalbime. Uykusuzluk yıkıp geçmezdi, kısacık dokunduğun teninin kokusu hala kokmasaydı buram buram burnumda. Bu kadar sarılmazdım sigaraya dev özlem dalgaları sarmasaydı beni.. Su gibi akıp geçti bak geçmeyecek gibi gelen zaman.Sanki gelecekmişsin gibi. Şimdi ölüm bile anlamını yitirdi. Korkmuyorum şimdi ondan, seni yaşıyorum..... Biliyorum yoktu mazide görkemli yaşanmışlığın, ama ben avuç içlerindeki ter kokusunu bile özledim. Ve çoktan ututurdum seni ; kahpe gecelerime , yakamoz rengini vermeseydi gözlerin...... Oysa sen gitmelerinde daha unutmuştun...hangi mevsimde kaç aşkın koynundan geçtin....Çünkü sen sevmenin ne olduğunu bilmedin....Sevmelerine gebe yaşıyorum...Sevmiyorsan git durma kopar kıyametlerimi...koparki....koca şehir gömülsün sularına....bir daha cehenneminde gezinemeyeyim...Yada öyle sev sevki cennetinde ölüm dileneyim.....

 
Toplam blog
: 43
: 589
Kayıt tarihi
: 07.03.07
 
 

Bu dünyada kimine eş, kimine kardeş, kimine evlat oldum. Evlatlar doğurdum. Sevdim, sevilmedim. S..