Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sen gittin gideli...

Sen gittin gideli...
 

Beklemek... Süresiz beklemek...


Sivilceli bir ruh hali içindeyim, çok ciddiye alma yazdıklarımı, kanatmasın seni…

Burcum hüzün, mevsimim son bahar…

Hala aynı yerde duruyor yelkovan,

Kıpırtısız kaldı akrep

Zaman değil bu akan…

Sen gittin gideli, tarihler hiç değişmedi inan. Gün hiç çarşambaya dönmedi örneğin, yıl hiç ötekine geçemedi. Öylece asılı kaldı sonsuz ve durağan… Hani derler ya, “zamanla hafifler”, hah işte, hafiflemedi gidişinin ağırlığı… Öylece asılı kaldı; ütüsü hiç bozulmamış siyah urbalar gibi yüreğimde.

Koskoca bir korkuluk gibi hissediyorum kendimi, sahipsiz bir tarlanın başında; kargaların alay konusu şapkamla… Yaşama dair umutlarımı sülük gibi emiyor yokluğun…

Şimdilerde hayatın küçük dilini gıdıklıyorum içeriden. Ben yaşamı kusamadım; belki o kusar beni kendi içinden!

İnsanlara da güvenim kalmadı artık. Kaliteli olanlarda bir dengesizlik, dengeli olanlarda kesif bir kalitesizlik! Tanrı da öğrendi kolaycılığı… Kopyala yapıştır yapıyor aynı tiplerden… Yoksa başka nasıl açıklayabilirim bunca sığlığı?

Çok fazla üç nokta kullanır oldum son zamanlarda… Gerisini sen tamamla diyorum okuyana… Sen tamamla; acının metalik siyahını, sen hayal et komikliğin çıplak kalan yanını… Sen de anlarsın değil mi, özleminin dayanılmazlığını… Anlarsın… Anlarsın…

Aynaları pek sevmem bilirsin. Arada bir baktığımda;

“Ey aynadaki gülen yüz,

Gözlerin neden eşlik etmiyor

Dudaklarına?” Diyorum… Dalga geçiyorum kendimle… O susuyor, ben sırıtıyorum…

Burcum hüzün, mevsimim son bahar…

Hala aynı yerde duruyor yelkovan,

Kıpırtısız kaldı akrep

Zaman değil bu akan…

Sen gittin gideli tarih hiç değişmedi inan…

Bil ki; sen gelmeden ölürsem; otopsi raporu; “yüreğinde ağır hüzün, damarlarında yüksek doz keder ve beyninde tortulaşmış özlem bulundu” diyecek…

Sivilceli bir ruh hali içindeyim. Sen yine de çok ciddiye alma yazdıklarımı, kanatmasın seni… Çok uzaklardasın… Kıyamam ki…

 

 Notum: Bu yazı, Edip Akbayram'ın "Sen gittin gideli" isimli şarkısına atfen yazılmıştır.

 

 

canliklip.com/videoklip-9566-Edip-Akbayram-Sen-benden-gittin-gideli.html

 
Toplam blog
: 135
: 3170
Kayıt tarihi
: 23.07.08
 
 

Eğitim sürecinin bazı bölümleri Almanya ve İngiltere'de olmak üzere en son PAÜ'den eğitim uzmanlı..