Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Kağan Bahadır Küçükalcan

http://blog.milliyet.com.tr/kaganbahadir

08 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Sen gülerken

Sen gülerken
 

Sen gülerken ben ölüyorum

Kahkahaların bastırsın çığlığımı

Salonlarda çınlayan...

Şen gülüşün ve şehvetli dansın

Basmadık yer bırakmayan topuklu ayakkabın

Bir de aşkının cesedine bassın

Doğmamış çocuklarına...

***

Sen gülerken ben ölüyorum

Fönlü saçların dalgalanırken omzunda

Her şen kahkahan küfür gibi bana

Her neşeli sözün hakarettir aşkıma

***

Ben yasını tutarken geceli gündüzlü

Hiçbir vakit gülmez, har daim hüzünlü

Senin kahkahalarınla birden uyandım

Anladım, bu aşka yalnız ben bağlıydım

***

Anladım, bitmeli hüznüm kederim

Anladım, böyle yazılmış benim kaderim

Dünü unutmalı el gibi

Güne bakmalı yokmuş gibi

Şen kahkalar sanki birer oktu

O okların vurduğu kalp, artık yerinde yoktu

 
Toplam blog
: 75
: 2740
Kayıt tarihi
: 13.03.07
 
 

Kağan Bahadır Küçükalcan   Siyasi Tarih yazarı ve Türkçü düşünce adamı. 28 Aralık 1988'de Antalya..