Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '09

 
Kategori
Deneme
 

Sen haklısın

Sen haklısın
 

Ben çocukken, diye cümle kurup, söze başladığımı hatırlamıyorum. Ben çocukken, neler oldu, onu da hatırlamıyorum. Bir baktım, büyümüşüm. Sonra, bir baktım, bir karım ve bir çocuğum var. Sonra ardından üç çocuk daha. Gençliğim nereye gitti, onu da bilmiyorum. Kamu sektöründe 25 yıl ve sonra emeklilik. Şimdi de sürünmece. Ben, bu ülkede, çoğunluğu sağlayan, en kalabalık gruptan biriyim. Anlattıklarım, bu gruptan herkese uyar.

Akıllıyım. Zekiyim. Geri planda kalmış, yeteneklerim var. Çok iyi şiir yazdığımı söyleyebilirim. Mizahı iyi kullanırım. İronik makaleler yazmakta hiç zorlanmam. Politikaya kafam çalışır. Çoğu zaman, benim yerim burası değil, diye hayıflanırım. Ama, hamle yeteneğim yok. Biri beni keşfetsin diye, yıllardır bekliyorum.

Geçmiş günlerin birinde, ünlü bir politikacı ile kısa bir söyleşim olmuştu. Ünlü politikacı, söylediğim herşeyi, sen haklısın, çok doğru, sen haklısın diye, onaylıyordu. Bunun üzerine, bende ona dedim ki: Asıl sizin haklı olmanız lazım. Ben haklıysam, benim, sizin yerinizde olmam gerekirdi. Ünlü politikacı buna da sen haklısın demez mi…

Bizler hep haklıyızdır. Ama alacağımız yok.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..