Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Sen hayat arkadaşım

Ben seni nasıl sevdim bilir misin?

Çıkmaz sokakta kaybolmak,
Fırtınada denizde boğulmak,

Adam gibi sevdim seni, çocuk kalbimle.

Ben seni nasıl özlerim bilir misin?

Bir gün görmesem seni düşümde

Nasıl düşmanım bu sensizliğe?
Sensizlikte seni seven yüreğim isyanlarda

Sensizliğe nasıl düşmanım bilir misin?

Bir ihtimal hep aklımda
İmkânsız sevdaya düşerimde
Sevdiğim olmadan severim yine diye.

Varlığını hissedince de kelebekler uçuşur beynimde.
Senden doğan bir kelimeyle
Büyülenir kalbim seninle yine sevgiye.

Yokluğunda sensizlik bir cehennem olur

İyi ki varsın yol arkadaşım (evliliğimizin 1. Yılı için teşekkürler hayat arkadaşım 06.08.2010)

 
Toplam blog
: 18
: 740
Kayıt tarihi
: 09.01.08
 
 

Ben Vedat. Digor'luyum. Liseyi Kars'ta okudum. Erciyes ünv inşaat müh kazandım. 2004 mezunuyum. Ş..