Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Sen Herşeyim...

Sen Herşeyim...
 

Bugün sen doğdun sevgilim.  

Belki bir kış ayazında duyuldu da hıçkırıkların, duyan herkesin içine neşe saçan bir ağlamayla gözlerini açtın dünyaya.  

Evet, zaman çabuk geçiyor ve seneler önce; tam da bugün dedim ya sen doğdun sevgilim.  

Seni ne zaman düşünsem, bir şarkı gelip konuyor dilimin ucuna…  

Ellerini ver diyor kulaklığımın ucunda ki ses, devam ediyor derken, hayat seninle güzel diye.  

Tıpkı seni ne zaman düşünsem; yüreğime dokunan gülümsemen gibi, tekrar tekrar söylüyorum aynı sözleri…  

Hayat seninle güzel diye sevgili.  

Sen…  

Gündüzümsün benim sevgilim…  

Gece çöreklendiği anda benliğime, kavrayansın titrek yüreğimi.  

Gündüzümsün, bakışlarınla benliğimi rengârenk kılan.  

Gözlerinle nehir gibisin sevgilim, yüreğimde çağlayan ve hiç durmayan.  

Tüm üşümelerimin korkularıdır adın bilemezsin, bilemezsin içimin sıcaklığı sadece senin varlığınla alevlenir sevdiğim.  

Sen gücümsün benim, hiçbir şeyden korkmamamı sağlayan.  

Ve hayallerimsin, yaşlandığımda bile elimi tutacak olduğuna inandığım.  

Sen…  

“Sen” sin işte, her şeyi geçtim...  

Sen…  

Sevgilimsin…  

Hayalim, cancağızım, sevdiğim, hasretimsin yanımda bile olsan…  

Tüm güzelliklerisin ömrümün.  

Hayat senin adın, aşkın diğer yüzü ise yüreğimdeki varlığın…  

Sen, hiç geçmeyen özgürlüğüsün yüreğimin ve varlığın gülümsememdir bilmelisin sevgilim…  

Evet, ne demiştim, bugün sen doğdun sevgilim.  

Belki bir kış ayazında duyuldu hıçkırıkların, duyan herkesin içine neşe saçan bir ağlamayla gözlerini açtın dünyaya.  

Ve seni bulduğum anda, tıpkı bir kış vakti saldığın mutluluk gibi sardın dört bir yanımı da bu yüzden her aklıma düştüğünde sen, birkaç cümle dışında gelmiyor bir şey söylemek içimden…  

Bir kış günü duyulduğunda çığlıkların kimsecikler bilemezdi uzaklarda birinin yüreğini ısıtacağını. Ya da sadece senin için birinin daha, çok değil birkaç ay sonra aynı çığlıkları atarak geleceğini dünyaya ya hani. Ben şimdi biliyorum tüm bu gerçekleri…  

Yazmayı bir türlü başaramıyorum yine farkındayım. Farkındayım ve bu yüzden kısa kesiyorum anlamım.  

Doğum günün kutlu olsun aşkım, iyi ki doğdun da tanıdı seni kalbim. Çünkü hayat seninle güzel ya hani benliğime, sen olmasaydın ne yapardı bilmez yüreğim. 

 

Meral B. 

 
Toplam blog
: 9
: 1419
Kayıt tarihi
: 10.06.08
 
 

Dansı sevip sadece izlemekle yetinen tek kişi benim sanırım bu dünyada. Ve okumak... Okumayı ..