Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Sen hiç sevmedin ki

Sen hiç sevmedin ki
 

Sevseydin ben ağlarken bana arkanı dönmezdin

Bana sırtını çevirmezdin

Sonu olmayan bir yol

Sanki hiç bir şeyi bilmiyorduk

Bile bile bu yola çıkmadık mı?

Sen hiç sevmedin ki

Sevseydin bana sırtını dönmezdin

Demiştim ya

“Hep senden fazla sevdim, senin verdiklerinden fazla verdim”

İyi demişim, doğru demişim

Bilmeden geleceği görmek

Demedim mi sana “hayatımda bir tek sen noksanın” diye demedim mi

Yok olmak en kolayıydı tabi

Şimdi noksan değilsin yoksun…

Sen hiç sevmedin ki

Sevseydin beni böyle çaresiz yalnız bırakmazdın

Sayende tansiyon hastası oldum

O da aynı sana benziyor

Ne yaptığını ne istediğini bile bilmiyor

Hep beni üzmemeye özen gösterdiğinden bahsederdin

Dikkat ettim de, özen gösterdiğin her ana bile bile beni yıpratmaya çalışmış gibisin.

Öyle olmasa ben ağlarken bana sırtını dönmezdin

Sen hiç sevmedin ki

Sevseydin böyle mi olurdu?

Sonu olmayan yolda gittiğimiz yere kadar omuz omuza o yolu adımlamaz mıydık?

Her adımda aşkı sonsuz bir hazla tatmaz mıydık?

Aşkın tadını aldığımız her anı ölümsüzleştirmez miydik?

Senin ayrılıklarından başka

Ölümsüz olan ne var şimdi?

Sende tansiyon gibisin işte, ne istediğini bile bilmiyorsun

Bir iniyorsun bir çıkıyorsun

Maalesef yine sonunu sen getirdin

Tadını aldığımız aşkın her anını ölümsüzleştirmemize fırsat bile vermedin

Sen hiç sevmedin ki

Hep kendini ve beni aldattın

Belki de sevdin sandın ama yanıldın

Sevmediğini anladığın her an arkanı döndün

Sen hiç sevmedin ki…

 
Toplam blog
: 74
: 709
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

1984 Ankara doğumluyum aslen Sivaslıyım. Medikal, tekstil dallarında çalıştım şimdi ise asistanlı..