Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Sen iki gözüm

Yolum uzun, gönlüm hüzün

Sen benimsin iki gözüm

Bazen sazım, bazen sözüm

Sen benimsin iki gözüm


Sevgilerin arsızıyım

Gönüllerin hırsızıyım

Bazen varım, bazen yoğum

Sen benimsin iki gözüm


Akşamların çocuğuyum

Biraz kolay, biraz zorum

Belli işte budur huyum

Sen benimsin iki gözüm

Hasan Acar

2007

K.hane/İst.

*her hakkı mahfuzdur

AH! AKŞAMLAR


Düşer gönlüme sevgimin sesi

Yakar gönlümü hasret ateşi

Böylesine sonsuz sevgi varmı ki

Tüketti ömrümü yarin cilvesi


Hasretim senin cennet yüzüne

Hasretim bana can veren nefesine

Hasretim bil ki tatlı sesine


Ah! Akşamlar akşamlar

Yalnız akşamlar


Ah! Akşamlar akşamlar

Sensiz akşamlar


Yine yalnızım, yine sevgisiz

Kimi gün iyiyim kimi gün dengesiz

Sebebi sensin yaptıklarımın

Olmuyor olmuyor inanki sensiz


Hasretim senin cennet yüzüne

Hasretim bana can veren nefesine

Hasretim bil ki tatlı sesine


Ah! Akşamlar akşamlar

Yalnız akşamlar


Ah! Akşamlar akşamlar

Sensiz akşamlar


Hasan Acar

17.05.2007

K.hane/İst.

Aperatif

22.00

*Her hakkı mahfuzdur


ANLAMALI


Farklı olmalı

Farkına varmalı

Sevdiklerim

Eksiklerimi tamamlamalı

Yenilenmeli

Yeniden başlamalı

Bildiklerim

Bilmediklerimi kapatmalı

Unutmalı

Unutmayı, unutmalı

Unuttuklarımı hatırlamalı


Gönül gözüyle görmeli

Görmediklerim

Gördüklerimi bilmeli


Sevenlerim yürekten sevmeli

Sevildiğini sevdiğimi bilmeli


Anlamalı sevdanın boyutunu

Anlamalı nasıl olduğumu.


Hasan Acar

14.12.2007

20.30

K.hane/İst.

Aperatif


*her hakkı mahfuzdur

FARKINDAMISIN


Ne adını koyabildik

Bu sevdanın

Ne’ de tadına varabildik

Bıraktığın yerdeyim hala

Farkındamısın!


Sen bu’sun işte gecelerin kadını

Çıkar çıkarabilirsen bensiz hayatın tadını

Her gün kahrolacaksın, yıkılacaksın

Farkındamısın!

Hasan Acar

22.02.2008

20.30

K.hane/İst.

Sadabat


*her hakkı mahfuzdur

 
Toplam blog
: 74
: 350
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Ordu ilinde doğdu. İstanbul'da büyüdü. İlk ve orta, lise eğitimini İstanbul'da tamamladı. Ünivers..