Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Sen İstanbul'sun... Ben Üsküdar...

Sen İstanbul'sun... Ben Üsküdar...
 

Marmara meleği..


Yaşadığım binamda, sokağımda

İcadiye, Bağlarbaşı'nda,

huzurun adresi var;

bu ne didar, bu ne diyar, bu yar

yaşadığım ömrüm kadar..

sen İstanbul'sun, ben Üsküdar.

 

her adımında bir hüda'dır, bu "kutlu diyar"

senden gayrısı yoktur,

ayaklarının altında cenneti saklayan.

bu ne kısmet, bu ne bahtiyar

sen İstanbul'sun, ben Üsküdar

 

Bastığın bu yer bastığın bu toprak

seni sarıp sarmalayan bitmeyen bir

Aşk,

bu yer bir cevher, bu yer bir cümle yar

bu ne kısmet, bu ne bahtiyar

sen İstanbul'sun, ben Üsküdar

 

Her dokunuşunda ilahi melodiler

Bağlarbaşı'ndan Üsküdar'a,

"Üsküdar'a gider iken aldı da bir yağmur"

dökülür;

billur , billur yağmur şarkılar,

Allah aşkına...beni sarıp sarmalar

bu ne kısmet, bu ne bahtiyar

sen İstanbul'sun, ben Üsküdar

 

dinleyin bu şairi;

yetmiş iki millet , ey güzel canlar

Üsküdar, Kuzguncuk, Kız kulesi

Camisi, Sinagogu, Kilisesi;

Kuzguncuk' tur Anadolu'nun aşuresi..

korular, köşkler, hamamlar

çarşısı ne tarihler saklar

bu ne didar, bu ne diyar, bu ne yar

kardeşliğin bahçesidir Üsküdar

 

Dünyayı gezdim her yer bana dar

bulamadım başka Üsküdar

Bu didar, bu diyar, bana kutlu bir yar

 

bu ne kısmet, bu ne bahtiyar

sen İstanbul'sun, ben Üsküdar.

 

Kalender Kılıç, Üsküdar,icadiye  Şubat 2014

 
Toplam blog
: 164
: 239
Kayıt tarihi
: 23.02.09
 
 

Kalenderce yaşarım. Okurum, gezerim, Çocukluğum şanslıydı; özgürlük en büyük mükafatım. Hiç bir kal..