Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '14

 
Kategori
Şiir
 

Sen istedim ömrüme

Sen istedim ömrüme
 

Sen istedim ömrüme.

En çokta güven istedim.

Yalansız, şüphesiz anlatacağım kadar sen istedim.

Her ağladığımda omuzlarına yastamak  istedim sorgusuz ve sualsizce.

İçime içini dokundurmak istedim.

Ne şan ne şöhret ne de saray istemedim.

Sen ol yeter dedim kendime

Başımı dayayabileceğim bir güç ol istedim.

Aramızda kalanlarla yaşayıp çoğalmak istedim.

Gözyaşlarımı gözlerinle silmeni istedim.

Kalbime sözünle dokunmanı istedim.

Her başımı yastığa koyduğumda dua dua sen ol  istedim

Ölüm gezmesin artık koynumda dedim

Yalnızlığıma sen yoldaş ol istedim .

Bedenin sana kalsın dedim

Ben sen istedim özünden dökülen

Sözün nakşeylensin gönlüme istedim

Ya yarınım bitsin ne de bugünüm

Zamanım senle tükensin istedim

Ne olursan ol sadece sevgin olsun istedim

 

//hacer teke//

 

 

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..