Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Faruk Fahrettin Özcanan

http://blog.milliyet.com.tr/hesedovfa

24 Aralık '19

 
Kategori
Şiir
 

Sen Kadınım

Saatler günlere
Günler aylara
Aylar yıllara
Yıllar bütün ömrüme
İlmelerle nakış gibi nasıl işlediysem seni
Bir bir saymışım seninle geçen her anımı zerresine kadar
İçime tezahür etmiş her nefesini bakışını seninle olan bütünümü
Birkaç kelimeden ya da andan ibaret olmadın be kadınım
Bana başka kadınları sorsalar bilemiyorum
Ama bendeki seni sorsalar eğer bambaşkadır
Hanı anlatılmaz yaşanır derler ya işte onuda diyemiyorum
Çünkü ben seni yaşadım da doyamadım be kadın
Doğasına dokunulmayan bir evrendin bir dünyaydın sen
Sen kadınım
Doyamayacağım bir hayatsın...
 
YirmiBirAralıkİkiBinOnDokuz
Faruk Fahrettin ÖZCANAN
 
Toplam blog
: 305
: 281
Kayıt tarihi
: 05.02.07
 
 

Hayatın yazmak olduğuna inanıyorum ve umulup ta olmayan her duyguyu yazarak yaşamak mümkün diyoru..