Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sen kebabı bana ısmarla Alişan, boşver Ayşe'yi

Sen kebabı bana ısmarla Alişan, boşver Ayşe'yi
 

Aralık 2007; Sabiha Gökçen Havaalanı; çekim Temel AYAS.


Magazin programlarına arada bir bakarım şöyle dolaşırken kanalları.

Bu defa da gözüm takılıverdi çünkü Alişan ve kebap muhabbeti vardı. Neymiş sahilde kebap yemişler de; lahmacun dürmüşler de……

Yayınlanan fotoğraflara baktım: 3-5 genç oturmuşlar efendi efendi kebap yiyorlar eee ne var bunda?

Şimdi ben de bayılırım kebaba ve lahmacuna; üstelik de acılısına…..

Ve ne zaman baba evine gidecek olsak oğlum ile verdiğimiz yemek listesinin baş sıralarında yer alır lahmacun; üstelik de babam hazırlar içini ve de fırına verir.

Şimdi beni yazılarımdan tanıyorsunuz; çevrem de tanıyor beni…..

Kebap ve lahmacun sevince ben ve de közlenmiş patlıcanı ve de biberi içine koyup da şöyle dürüm yapıp yiyince ne oluyor ki; Alişan ile bu kadar uğraşıldı…..

Ne zamandan beri damak zevkimiz uygarlığımızın ya da sosyetemizin belirtisi oldu ki?

LAHMACUN VE KEBAP SOSYETENİZE Mİ UYMADI GÜZELLERİM?

Bence kendi görgü ve çağdaşlığından şüphe duyanların tarzıdır yediği yemekle övünmek. Şimdi şusi yiyen çağdaş ve sosyetik!!!!! Kebap ve lahmacun yiyen ilkel ve maganda öyle mi?

Şimdi ben Anadolu Lisesi mezunuyum; tıp doktoruyum; binlerce kitap okudum, şiir severim; çok iyi İngilizce bilirim; her tür müziği bilirim; rock da dinlerim; Brandenburg Konçertolarını da severim ama Türkü dinliyorsam; ya da Türk Sanat Müziği seviyorsam ve de Azize ile oryantal dans yapıyorsam ya da halay çekiyorsam cahilim ve de kıroyum öyle mi? PARDON………

Nedir bu ya ; nedir kendi kültürümüze bu kadar sırtını dönmek; nedir bu ya nedir kendi damak zevkimize bu kadar ihanet etmek……..

Şimdi Alişan ; müziğini pek dinlemem; insan olarak tanımam imkansız seni; amma velakin bence sahilde o üç beş arkadaşın ile yemek yiyen fotoğrafın çok hoşşşşş; efendice oturmuşsunuz kebap yiyorsunuz ; lahmacun dürüyorsunuz; umarım acılıdır ve de limon sıkmışsınızdır …….Tabi lahmacun değil de Amerikan rüyası hamburger ya da sosyete yemeği şusi yeseydin cici çocuk olacaktın……

Sen ne diye Ayşe Hanımı çağırıyorsun ki ziyafete ; o lahmacunu dürmesini bile bilemeyebilir; bence beni çağırmalısın kebap ve lahmacun yemeye ; hatta istersen babama rica edelim sana ömrünce yediğin en güzel lahmacunu yapsın……Ama tepsiyi fırına sen götürürsün; anlaştık mı?

Özetle nedir bu kompleksiniz ey lahmacuna ve de kebaba laf edenler…….
Ve yukarıda fotoğrafı görülen ben:

SİVEREK KIZIYIM; ÇAĞDAŞ DÜNAYAYI DA BİLİRİM MERAK EDEN BUYURSUN YAZILARIMI OKUSUN; KEBAP DA YERİM LAHMACUN DA DÜRERİM……..

Bunun yanı sıra Fransız şarabını sevsem de otlu Van peynirini rokfora tercih ederim……

Alişan’ ı eleştiren kaç kişi bu ikisi arasındaki tat farkını biliyor?

Kebap sevip ; lahmacun düren bu kadını tanımak isteyenler için: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=93190 (İDDİALIYIM EVET EVET)

 
Toplam blog
: 106
: 680
Kayıt tarihi
: 17.07.07
 
 

Güneydoğu Anadolu bölgesinin Siverek  ilçesinden çıktım; üstüne Maarif Kolej eğitimi aldım ve tıp..