Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '17

 
Kategori
İlişkiler
 

Sen ki kendini dinlemezsin, beni mi dinleyeceksin,

Sen ki kendini dinlemezsin, beni mi dinleyeceksin,
 

 
Sen ki kendini hiç dinlemezsin beni mi dinleyeceksin, 
Dönüp de bakmazsın hayatına, doğrularına, yanlışlarına, 
Acıyla karıldı harcın ama acıya da yabancısın, sana ne diyor hiç anlamazsın, 
Mutsuzluktan, üzüntüden geberirsin ama kendi kulakların bile duymaz iniltilerini, bağırışlarını, 
Her gün bi şeyler çalarlar senden ve sen öylece seyredersin çalınanlarını, 
Allah’a dua eder ama ciğeri beş para etmezlere taparsın, 
Nasıl kelepçelemişsen kendini, dağlar devrilse, denizler yarılsa, olmaz dediklerin olsa bi türlü sana düşeni yapmazsın, 
 
Ey dostum, 
Sen ki kendini hiç dinlemezsin beni mi dinleyeceksin, 
Korkarsın manalı manasız her şeyden, en sonunda kendinden, 
Sana yollanan mesajı hiç anlamaz, haybeden harcar tüketirsin, 
Hayatına kastetseler dilleriyle, sözleriyle, sen hala gider başkalarına ağlarsın, 
Gündüz herkese tu kaka der, gece olmadık işler yaparsın, 
Her yolu görür bilirsin de, yine de gidip kendine ağlamayı seçersin, acizliğin yanında saf tutarsın, 
 
Ey yarı meczubum, 
Sen ki kendini hiç dinlemezsin beni mi dinleyeceksin, 
Bi adam gibi dönüp de bakmazsın geçmişine, 
Sevgilini, sevenini, sevdiğini üzer soldurursun ama görmezsin aslında kendine ne ettiğini, 
Her fırsatta, senin her boşluğunda bi hayalini vururlar, aldırmazsın, 
Adalet dilenir, sevgi, merhamet, şefkat dilenirsin ama dilencilerden nefret edersin, 
Utanmaz dersin ama utanmazsın, 
Her sesi dinler ama sonunda yine en çok kendi sesine hayran olursun, 
 
Ey kardeşim, 
Sen ki kendini hiç dinlemezsin beni mi dinleyeceksin, 
Sana dokunmadıkça tüm yılanlara özgürlük dersin, 
Sana tecavüz edilmedikçe hiçbir acıyı duymazsın, 
Aslan olsan kükremez, zürafa olsan görmez, örümcek olsan düşene ağ örmezsin, fil olsan hatırlamazsın, 
Koyunluğa özenir, herkes kendi bacağından asılsın der geçersin, 
Belki kötülük yapmazsın ama gördüklerine de dur demezsin, 
 
Ey benden olan ama beni yok sayan, 
Sen ki kendini hiç dinlemezsin beni mi dinleyeceksin, 
Böyle giderse gün gelecek yüzüne bile bakamayacaksın, 
 
facebook volkan akay 
instagram volkan akay 
 
 
Toplam blog
: 17
: 133
Kayıt tarihi
: 09.12.16
 
 

Bay İfade Volkan Akay. Türkiye'nin ilk ve tek İfade Eğitmeni ve Motivasyon Konuşmacısı ..