Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

Sen kibrit ol, ben çıra

Sen kibrit ol, ben çıra
 

google alıntı


Yazda, baharda donarken,

Kışın zemheri ayında,

Nar olur, yanar yüreğim,

Yine öyle soğuk bir kışta,

Sen kibrit ol, ben çıra...! 

*

Yak beni sıcak yayılsın etrafa,

Hemen gitme, biraz bekle,

Sakın ateşime dokunma,

Önce köz olayım, sonra kül olayım,

Yana, yana çekip gideyim..!

*

Bekle ben yandıktan sonra,

Beni bırakma yağmura, rüzgâra,

Yağmur söndürür ateşimi,

Rüzgâr savurur küllerimi,

Sen üzerimi, vefalı toprakla kapla..!

 

 

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..