Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Sen kimin kadınısın?

Sen kimin kadınısın?
 

Hiç büyümeyen meleğim benim!


Söyle bana bebeğim! Sen kimin kadınısın?

Dalıp giden bu güzelim gözler kimin?

Nedir bu bakışla anlattığın derdin?

Bu pamuk eller, bu altın sarısı saçlar kimin?

Söyle bana bebeğim? Sen kimin kadınısın?

Yüreğin küt küt atıyor mu ne?

Nedir sendeki bu telaş, bu acele?

Yoksa dizlerin mi titriyor ne?

Söyle bana bebeğim! Sen kimin kadınısın?

Ürkek mi bakar gözlerin? Yoksa bana mı öyle gelir?

Dünden pişman, günden tedirgin, yarından bezgin...

Söyle bana bebeğim! Bu işin sonu nereye varır?

Bırak kendini, bırak kollarıma...

O güzelim başını omuzuma yasla...

Bak! Yanında ben varım canım!

Ne dünden, ne günden, ne yarından sakın haaa! Korkma!

Söyle bana bebeğim! Sen kimin kadınısın?

15 Nisan 2012 Pazar

Yukarıdaki şiirimi sevdiğim tüm kadınlarıma itaf ediyorum.

Not: Şiirdeki görsel www.loadtr.com adresinden alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..